Quote from Guest on 19 May 2013, 21:46I simgruppen fick jag inget napp, så jag testar här också: Var hittar man en våtdräkt när man är lång och smal (197 lång, 83 tung)? Det måste väl finnas thriatleter som ser ut som löpare och cyklister, inte som simmare - var har ni hittat era våtdräkter?
I simgruppen fick jag inget napp, så jag testar här också: Var hittar man en våtdräkt när man är lång och smal (197 lång, 83 tung)? Det måste väl finnas thriatleter som ser ut som löpare och cyklister, inte som simmare - var har ni hittat era våtdräkter?
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 21:56Jag tänkte svara på din andra tråd men glömde bort det.
Det är vikt du ska titta på. Men om du säg vilket märke kan jag hjälp dig mer.
T ex om jag var dig och vill har en TYR skulle jag beställa en L som passar 181-187 och 79-90kg. Även om den är kort d
Jag tänkte svara på din andra tråd men glömde bort det.
Det är vikt du ska titta på. Men om du säg vilket märke kan jag hjälp dig mer.
T ex om jag var dig och vill har en TYR skulle jag beställa en L som passar 181-187 och 79-90kg. Även om den är kort d
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 07:28Tack, tänkte väl att det var någon som visste! Då testar jag med en för kort våtdräkt så får vi se hur det går.
Tack, tänkte väl att det var någon som visste! Då testar jag med en för kort våtdräkt så får vi se hur det går.
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 15:43Håller med. Min går till halva vaden och det är inga problem. Testa däremot så att den är lagom lång i överkroppen. Det är inte skönt om den drar i halsen, vilket jag haft problem med på tidigare modeller.
Håller med. Min går till halva vaden och det är inga problem. Testa däremot så att den är lagom lång i överkroppen. Det är inte skönt om den drar i halsen, vilket jag haft problem med på tidigare modeller.
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 21:23Jag åkte till Motala, Lewasport, och provade mig fram..
Vill man kan man få pröva den i öppet vatten
Jag åkte till Motala, Lewasport, och provade mig fram..
Vill man kan man få pröva den i öppet vatten
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 14:44Pröva hade inte varit dumt. Men bor i Malmö, så Motala känns lite långt bort. Någon som vet något närmre?
Pröva hade inte varit dumt. Men bor i Malmö, så Motala känns lite långt bort. Någon som vet något närmre?
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 11:25Och svaret på min senaste fråga är Cykel-city i Lund, som har våtdräkter inne.
Och svaret på min senaste fråga är Cykel-city i Lund, som har våtdräkter inne.