Quote from Guest on 21 October 2011, 19:58Min dotter vill gärna ha en våtdräkt och vi funderar lite på en Orca S3.
Men så kollar vi på storleksguiden och blir då lite fundersamma. Har förstått att man ska ta en mindre storlek om man ligger mellan två olika men hur göra om det inte finns någon mi
Min dotter vill gärna ha en våtdräkt och vi funderar lite på en Orca S3.
Men så kollar vi på storleksguiden och blir då lite fundersamma. Har förstått att man ska ta en mindre storlek om man ligger mellan två olika men hur göra om det inte finns någon mi
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 20:08Hej
Ring och prata med Lena på LeWa http://lewasport.se
hon kan förklara vad man skall köpa.
/Hans
Hej
Ring och prata med Lena på LeWa http://lewasport.se
hon kan förklara vad man skall köpa.
/Hans
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 01:00Tack. Säkert en bra idé men det kommer jag inte att göra. Är inte bra på att prata i telefon och vill någon dessutom sälja något till mig blir det antingen jatackamen eller nejtackhejdå. Har sett att det finns andra trådar här om storlekar men det handlar
Tack. Säkert en bra idé men det kommer jag inte att göra. Är inte bra på att prata i telefon och vill någon dessutom sälja något till mig blir det antingen jatackamen eller nejtackhejdå. Har sett att det finns andra trådar här om storlekar men det handlar
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 09:17Om hon är väldigt ung kanske hon fyller ut den lite om ett tag?
Jag har själv simmat med lite för stor våtdräkt i år. Jag har inte köpt en egen ännu utan lånar makens. Det blir fint flytläge i den och det går bra mycket snabbare att simma med den än utan
Om hon är väldigt ung kanske hon fyller ut den lite om ett tag?
Jag har själv simmat med lite för stor våtdräkt i år. Jag har inte köpt en egen ännu utan lånar makens. Det blir fint flytläge i den och det går bra mycket snabbare att simma med den än utan
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 18:03Kanske något annat märke har mindre storlekar? T.ex. Aquaman / Profile design, Aqua Sphere Ironman, Blue Seventy, DeSoto, ProMotion, Quintana Roo, Synergy, Sailfish, Speedo, 2XU, TYR, Xterra eller Zoot.
Kanske något annat märke har mindre storlekar? T.ex. Aquaman / Profile design, Aqua Sphere Ironman, Blue Seventy, DeSoto, ProMotion, Quintana Roo, Synergy, Sailfish, Speedo, 2XU, TYR, Xterra eller Zoot.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 19:35@Flindra
Väldigt bra att läsa om dina erfarenheter av lite för stor dräkt. Det där med att vatten kommer in låter dåligt. När hon simmar är det ju väldigt viktigt att baddräkten sitter så bra att vatten inte kommer in mellan den och huden. Blöt ska du bli
@Flindra
Väldigt bra att läsa om dina erfarenheter av lite för stor dräkt. Det där med att vatten kommer in låter dåligt. När hon simmar är det ju väldigt viktigt att baddräkten sitter så bra att vatten inte kommer in mellan den och huden. Blöt ska du bli
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 21:03Kommer väl inte in så mycket vatten genom materialet, har jag för mig? Vid öppningar och blixtlås mest?. Är mina erf. men är ingen vidare stark källa!
Kommer väl inte in så mycket vatten genom materialet, har jag för mig? Vid öppningar och blixtlås mest?. Är mina erf. men är ingen vidare stark källa!