Quote from Guest on 17 May 2013, 12:09Wiggle har ingen våtdräkt som passar i storlek till en 197 cm lång man med en modest vikt av 83 kg och klent bröstmått på 99 cm. Det måste finnas fler streckgubbar som simmar, så vad har ni för våtdräkter?
Wiggle har ingen våtdräkt som passar i storlek till en 197 cm lång man med en modest vikt av 83 kg och klent bröstmått på 99 cm. Det måste finnas fler streckgubbar som simmar, så vad har ni för våtdräkter?
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 12:19Inget svar men en komplettering... 198 cm och 84,5 kg och ingen mätbar överkroppsstyrka. Börjar också snegla åt våtdräkter, men vet hur svårt det är att hitta andra kläder som sitter vettigt. (t+)
Inget svar men en komplettering... 198 cm och 84,5 kg och ingen mätbar överkroppsstyrka. Börjar också snegla åt våtdräkter, men vet hur svårt det är att hitta andra kläder som sitter vettigt. (t+)
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 08:32Har samma problem, fast som tjej... 182 lång o inte alltför grov precis. Det största problemet är spindelbenen och aparmarna som alltid är för långa.
Har samma problem, fast som tjej... 182 lång o inte alltför grov precis. Det största problemet är spindelbenen och aparmarna som alltid är för långa.
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 08:36Erik och Simone jag svarade samma fråga här
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1339689
Erik och Simone jag svarade samma fråga här
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 09:23Jag är inte lika lång som du, Simone, men ändå över genomsnittet med mina 176 cm och är rätt smal. Jag provade både dam och herrmodeller av märkena Orca och zone3. Det blev slutligen en Zone3 Vision. Ärmarna och benen är för korta på mig, men det ska inte
Jag är inte lika lång som du, Simone, men ändå över genomsnittet med mina 176 cm och är rätt smal. Jag provade både dam och herrmodeller av märkena Orca och zone3. Det blev slutligen en Zone3 Vision. Ärmarna och benen är för korta på mig, men det ska inte
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 11:32Jag har ungefär samma mått: 197cm och 82kg. Har ganska lång överkropp.
Köpte nyligen en Huub Archmides 3:5, storlek medium/tall, efter att ha blivit rekomenderad just denna storleken. Den skal fungera för 181-188cm och 73-86kg. Efter 3-4 simmningar är ja
Jag har ungefär samma mått: 197cm och 82kg. Har ganska lång överkropp.
Köpte nyligen en Huub Archmides 3:5, storlek medium/tall, efter att ha blivit rekomenderad just denna storleken. Den skal fungera för 181-188cm och 73-86kg. Efter 3-4 simmningar är ja