Quote from Guest on 5 December 2008, 17:39Jag gillar skarpt vattenryggsäckskonceptet, och tycker det är ett smidigt sätt att få med sig allt vatten man behöver under en längre runda, plus mat, slangar och annat.
Men, när jag ska dricka så måste jag bita ihop på ett plastmunstycke, och det killar
Jag gillar skarpt vattenryggsäckskonceptet, och tycker det är ett smidigt sätt att få med sig allt vatten man behöver under en längre runda, plus mat, slangar och annat.
Men, när jag ska dricka så måste jag bita ihop på ett plastmunstycke, och det killar
Quote from Rasmus Olsson on 5 December 2008, 17:49Du menar inte att det isar? Prova sensodyn, den brukar vara bra mot ilningar.
Du menar inte att det isar? Prova sensodyn, den brukar vara bra mot ilningar.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 18:39Nej, det isar inte. Det kliar/killar. Lite som när man fick tänder som barn. Skum känsla! Isar gör det sällan på mig. Jag kan tugga isbitar om det är så.
Nej, det isar inte. Det kliar/killar. Lite som när man fick tänder som barn. Skum känsla! Isar gör det sällan på mig. Jag kan tugga isbitar om det är så.
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 18:44Visdomständerna som är lite sena?
Visdomständerna som är lite sena?
Quote from Funbeat user on 5 December 2008, 18:54Hähä! Jag har bara en kvar. De andra tre har åkt ut för länge sen. Den sista är så fint inbäddad i tandköttet att den får vara kvar så länge den sköter sig...
Hähä! Jag har bara en kvar. De andra tre har åkt ut för länge sen. Den sista är så fint inbäddad i tandköttet att den får vara kvar så länge den sköter sig...
Quote from Mats Andersson on 5 December 2008, 19:25Skumt. Har aldrig råkat ut för det här.
Skumt. Har aldrig råkat ut för det här.
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 00:15Rasmus, det är nog inget att göra, bara bita ihop
Rasmus, det är nog inget att göra, bara bita ihop
Quote from Mikaela Lexén on 6 December 2008, 16:03>Rasmus
Har du någon bakterietillväxt i munstycket du reagerar på, från t.ex. dålig rengöring tidigare?
Eller kanske mögelsporer?
Prova att desinficera den i sprit eller nåt liknande.
>Rasmus
Har du någon bakterietillväxt i munstycket du reagerar på, från t.ex. dålig rengöring tidigare?
Eller kanske mögelsporer?
Prova att desinficera den i sprit eller nåt liknande.
Quote from Funbeat user on 6 December 2008, 16:28Gurgla i lite 96% sprit och sedan blåser du det genom munstycket in i blåsan(på vätskeblåsan, inte den andra).
Gurgla i lite 96% sprit och sedan blåser du det genom munstycket in i blåsan(på vätskeblåsan, inte den andra).
Quote from j sollerman on 6 December 2008, 18:58hypokondri?
hypokondri?