Quote from Guest on 9 May 2011, 17:54Hej
Vet någon om någon sub11-grupp? Organiserade eller inte.
Vi är 2 st som gärna skulle vilja köra med.
Hoj Mattias
Hej
Vet någon om någon sub11-grupp? Organiserade eller inte.
Vi är 2 st som gärna skulle vilja köra med.
Hoj Mattias
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 18:04Vet inte om det finns någon organiserad, är också nyfiken på det.
Jag och en kompis siktar också på sub11, eller ca 10 timmars aktiv tid.Det förutsätter ju dock att vi hittar en bra klunga och skulle det finnas någon organiserad sub11-grupp vore det ju
Vet inte om det finns någon organiserad, är också nyfiken på det.
Jag och en kompis siktar också på sub11, eller ca 10 timmars aktiv tid.
Det förutsätter ju dock att vi hittar en bra klunga och skulle det finnas någon organiserad sub11-grupp vore det ju
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 18:06Jag är sugen på att va med i en sådan grupp. (sub 10:58, för att va mer exakt..)
Jag är sugen på att va med i en sådan grupp. (sub 10:58, för att va mer exakt..)
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 18:59Kul att fler vill!
Men vi tänkte starta lördag morgon mellan kl 2 och 4 eller nått sånt.
Vill inte cykla på natten.Kanske är sent ute men men? Vi ser om fler vill haka på här
Kul att fler vill!
Men vi tänkte starta lördag morgon mellan kl 2 och 4 eller nått sånt.
Vill inte cykla på natten.
Kanske är sent ute men men? Vi ser om fler vill haka på här
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 19:07Det svåra med att bilda en subgrupp nu är att starttiderna är klara och då kan man inte byta grupp hur som helst.
Det svåra med att bilda en subgrupp nu är att starttiderna är klara och då kan man inte byta grupp hur som helst.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:07Peter kan man inte byta tid nu?
trodde man kunde det in i det sista?
Peter kan man inte byta tid nu?
trodde man kunde det in i det sista?
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:09I mån av plats vid uthämningen i Motala.
I mån av plats vid uthämningen i Motala.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 22:23Markus, jag är gärna med på start på fredagskvällen om man kan snylta in sig på ett hörn.
Har en grym lampa som gör att mötande bilar bländar ner. (inte för att det behövs så stark lampa, men ändå).
Markus, jag är gärna med på start på fredagskvällen om man kan snylta in sig på ett hörn.
Har en grym lampa som gör att mötande bilar bländar ner. (inte för att det behövs så stark lampa, men ändå).
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 15:20Jag siktar också på ca 11 timmar, första gången jag kör. Jag har start tid 00:18
Jag siktar också på ca 11 timmar, första gången jag kör. Jag har start tid 00:18