Quote from Guest on 16 June 2011, 12:16Gör min Vr-premiär på lördag. Kan jag få lite goda råd och sköna minnen. Vad är vackert och vad är roligt (?). Behöver lite råg i ryggen. 😉
Gör min Vr-premiär på lördag. Kan jag få lite goda råd och sköna minnen. Vad är vackert och vad är roligt (?). Behöver lite råg i ryggen. 😉
Quote from Lena O on 16 June 2011, 12:26surret och tysta förväntan innan start ...
surret och tysta förväntan innan start ...
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 12:28När samspelet med människorna runt omkring fungerar.
När samspelet med människorna runt omkring fungerar.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 12:33Bubblorna i lättölen man får eftermålgång när de glittrar i solen
Bubblorna i lättölen man får eftermålgång när de glittrar i solen
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 12:55"Bubblorna i lättölen man får eftermålgång när de glittrar i solen"
Härligt! Du hjälpte mig just kapa en timme på min sluttid.. 🙂
"Bubblorna i lättölen man får eftermålgång när de glittrar i solen"
Härligt! Du hjälpte mig just kapa en timme på min sluttid.. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:06Halleluja-backen är alltid en hit. Soluppgång över vättern (vid fint väder och tidig start så att man är på rätt sida av pölen). Bra ryggar, medvind och nedförsbackar. Härliga kämparinsatser av veteraner, funktionsnedsatta och alla de som valt att ta sig
Halleluja-backen är alltid en hit. Soluppgång över vättern (vid fint väder och tidig start så att man är på rätt sida av pölen). Bra ryggar, medvind och nedförsbackar. Härliga kämparinsatser av veteraner, funktionsnedsatta och alla de som valt att ta sig
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:28Pipet varannan minut vid start, kylan mot huden när man tar av sig överdragskläderna, den helt onödiga rädslan vid ingången till startfållorna: lyser lyset, är det något annat fel på cykeln som gör att jag kommer att bli stoppad (eller som vid för ett ant
Pipet varannan minut vid start, kylan mot huden när man tar av sig överdragskläderna, den helt onödiga rädslan vid ingången till startfållorna: lyser lyset, är det något annat fel på cykeln som gör att jag kommer att bli stoppad (eller som vid för ett ant
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 13:52Sista milen innan mål. Man känner hur kraften kommer tillbaka.
Sista milen innan mål. Man känner hur kraften kommer tillbaka.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 14:56Förra året efter en lång regnig natt med målgång klockan sju på morgonen då jag träffade cyklister som var på väg till start satte jag målet mot mitt härbärge, vänner i motala som hade bastun varm. jag satt där i värmen med fötterna i en stor balja hett
Förra året efter en lång regnig natt med målgång klockan sju på morgonen då jag träffade cyklister som var på väg till start satte jag målet mot mitt härbärge, vänner i motala som hade bastun varm. jag satt där i värmen med fötterna i en stor balja hett
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 22:08Det oändliga pärlbandet av röda baklysen genom natten!
Det oändliga pärlbandet av röda baklysen genom natten!