Quote from Guest on 21 August 2010, 10:41Vi är tre killar som siktar på sub 10. Alla har cyklat VR tidigare.
För att det ska lyckas behöver vi vara minst 6-8 personer. Om vi blir fler gör det inget.
Förslagsvis startar vi mellan kl. 03.00 04.30 för att slippa mörker och ljus på cykeln. Max tv
Vi är tre killar som siktar på sub 10. Alla har cyklat VR tidigare.
För att det ska lyckas behöver vi vara minst 6-8 personer. Om vi blir fler gör det inget.
Förslagsvis startar vi mellan kl. 03.00 04.30 för att slippa mörker och ljus på cykeln. Max tv
Quote from Lena O on 21 August 2010, 10:51Det finns ett gäng som ska starta med Team Ride of Hope
Startgrupp 03:16 med olika ambitioner.
Ni kan hitta de här på www.funbeat.se/teamhopeEnda haka (om man ska se det så) är att det kosta 100:-/år att vara med och hela summan går till Barncancerfonde
Det finns ett gäng som ska starta med Team Ride of Hope
Startgrupp 03:16 med olika ambitioner.
Ni kan hitta de här på http://www.funbeat.se/teamhope
Enda haka (om man ska se det så) är att det kosta 100:-/år att vara med och hela summan går till Barncancerfonde
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 13:13Man måste väl även cykla i Ride of Hope tröjan?
Man måste väl även cykla i Ride of Hope tröjan?
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 13:30Det är ära, inte en hake
Det är ära, inte en hake
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 23:05Jag och lillebror siktar också på under 10 (våran första vättern)
Jag har precis anmält mig till Ride Of Hope gruppen och sedan får vi se om vi åker med er (100:- till Barncancerfonden ville jag bidra med oavsett vilka jag ska cykla vättern med)
Jag och lillebror siktar också på under 10 (våran första vättern)
Jag har precis anmält mig till Ride Of Hope gruppen och sedan får vi se om vi åker med er (100:- till Barncancerfonden ville jag bidra med oavsett vilka jag ska cykla vättern med)
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 08:43-Thomas, du såg att du har till den 27/8 på dig att anmäla dig om du vill cykla med RoH, sen försvinner platserna.
-Thomas, du såg att du har till den 27/8 på dig att anmäla dig om du vill cykla med RoH, sen försvinner platserna.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 09:46Jag tar det med brorsan ikväll och så anmäler vi oss !
Jag tar det med brorsan ikväll och så anmäler vi oss !
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:45Tycker två stopp låter lite väl snålt. Här finns en rapport från vår sub10 resa.
http://joakimsundh.wordpress.com/2010/06/20/vatternrundan-2010/
Tycker två stopp låter lite väl snålt. Här finns en rapport från vår sub10 resa.
http://joakimsundh.wordpress.com/2010/06/20/vatternrundan-2010/
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 10:00ÄR intresserad av att delta i sub 10
Jag är intresserad i att delta i sub 10 på vättern. Jag ser mig som en erfaren cyklist: tävlat i 10 år landsväg, körde Styrkeprover med Sportklubben Rye i sommras på 20 timmar 39 minuter.
Patrik.
PS: vem är kontakten?
ÄR intresserad av att delta i sub 10
Jag är intresserad i att delta i sub 10 på vättern. Jag ser mig som en erfaren cyklist: tävlat i 10 år landsväg, körde Styrkeprover med Sportklubben Rye i sommras på 20 timmar 39 minuter.
Patrik.
PS: vem är kontakten?