Quote from Guest on 2 December 2012, 09:08Har anmält mig till Vätternrundan 2013 och ska köra med ett gäng arbetskollegor. Troligen kommer det gå ganska lugnt då det är väldigt spridd erfarenhet osv, Kanske mellan 11-12 timmar runt sjön.
Har kört den två gånger innan på 9:26 och 9:13 så troligen
Har anmält mig till Vätternrundan 2013 och ska köra med ett gäng arbetskollegor. Troligen kommer det gå ganska lugnt då det är väldigt spridd erfarenhet osv, Kanske mellan 11-12 timmar runt sjön.
Har kört den två gånger innan på 9:26 och 9:13 så troligen
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 09:18Jag körde VR och Trondheim-Oslo (Styrkepröven) 2007, det fungerade bra. Det handlar väl om att vara bra grundtränad på våren och att inte helt bränna ut sig med maximal hårdkörning under VR.
Jag körde VR och Trondheim-Oslo (Styrkepröven) 2007, det fungerade bra. Det handlar väl om att vara bra grundtränad på våren och att inte helt bränna ut sig med maximal hårdkörning under VR.
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 10:06Helt min tanke, vättern kommer ju bli relativt lugn för mig så borde bli en bra genomkörare.
Helt min tanke, vättern kommer ju bli relativt lugn för mig så borde bli en bra genomkörare.
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 19:46Varför skulle du inte orka? Ser inga problem med att du skulle det med det du skriver. VR som en fin genomkörare i fint tempo och sen köra på en vecka senare. Kan nästan inte bli bättre, om du frågan mig.
Vänligen
P.
Varför skulle du inte orka? Ser inga problem med att du skulle det med det du skriver. VR som en fin genomkörare i fint tempo och sen köra på en vecka senare. Kan nästan inte bli bättre, om du frågan mig.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 10:23Målet är ju att snitta 40 km/h vilket är rätt snabbt (jag har dålig koll på banprofilen).
När Hofvet första gången satsade på en sub 7-grupp på VR följde jag deras e-postkorr och då var det inlagt träningspass både på helgen innan och dessutom typ måndag
Målet är ju att snitta 40 km/h vilket är rätt snabbt (jag har dålig koll på banprofilen).
När Hofvet första gången satsade på en sub 7-grupp på VR följde jag deras e-postkorr och då var det inlagt träningspass både på helgen innan och dessutom typ måndag
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 10:46Låter bra, var lite det jag kände innerst inne men ibland vill man få det bekräftat och höra andras synpunkter.
Så tack alla då gasar jag på med träningen och kör dem båda.
Låter bra, var lite det jag kände innerst inne men ibland vill man få det bekräftat och höra andras synpunkter.
Så tack alla då gasar jag på med träningen och kör dem båda.
Quote from Funbeat user on 7 December 2012, 13:53Hej!
Har kört bägge några år.
Funkar bra ... har dock inte alls lika "bråttom" som dig 🙂
12 timmar för Vättern och 6-7 timmar för Lillehammer-Oslo duger gott för mig.Lycka till med bägge!
/Ö.
Hej!
Har kört bägge några år.
Funkar bra ... har dock inte alls lika "bråttom" som dig 🙂
12 timmar för Vättern och 6-7 timmar för Lillehammer-Oslo duger gott för mig.
Lycka till med bägge!
/Ö.