Quote from Guest on 10 June 2009, 21:48Hej, startar 02.56 och har i dagsläget ingga lampor eller reflexer på min racer. Vad tror ni, ska man springa och köpa ett kitt och montera eller tror ni att de släpper på belysningskravet kl 02:50 ? Nån som har erfarenhet av tidigare år?
Vore väldigt
Hej, startar 02.56 och har i dagsläget ingga lampor eller reflexer på min racer. Vad tror ni, ska man springa och köpa ett kitt och montera eller tror ni att de släpper på belysningskravet kl 02:50 ? Nån som har erfarenhet av tidigare år?
Vore väldigt
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:58Jag startar två minuter innan och har i alla fall plockat fram grejerna.
Jag startar två minuter innan och har i alla fall plockat fram grejerna.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 22:04Är det mulet kan det ju vara mörkare än annars...
Är det mulet kan det ju vara mörkare än annars...
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 22:05Kan vara bra att synas.
Kan vara bra att synas.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 22:13Värsta som kan hända är väl att de ber dig vänta lite o du får i så fall dra av det på ditt resultat om jag förstått tidtagningen rätt, att det är den angivna starttiden som räknas o det inte finns nån matta i starten.
Värsta som kan hända är väl att de ber dig vänta lite o du får i så fall dra av det på ditt resultat om jag förstått tidtagningen rätt, att det är den angivna starttiden som räknas o det inte finns nån matta i starten.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 22:24Fel. Det värsta som kan hända är att man råkar ut för en olycka. Man ska inte glömma att det är en säkerhets sak vi pratar om...
Fel. Det värsta som kan hända är att man råkar ut för en olycka. Man ska inte glömma att det är en säkerhets sak vi pratar om...
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 22:33I startfållorna?
I startfållorna?
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:09Jag skulle aldrig chansa. Reflexer på och någon billig lampa som du kan kasta när det blir ljusare.
Bara känslan av att det kanske stoppar mig skulle vara en rikigt energitjuv för mig.
Jag skulle aldrig chansa. Reflexer på och någon billig lampa som du kan kasta när det blir ljusare.
Bara känslan av att det kanske stoppar mig skulle vara en rikigt energitjuv för mig.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:43Startar också 02:56, och har lite samma funderingar. Men det blir och håller med som Eric säger. Skaffar en billig lampa och sätter på med tejp som jag rycker bort när tillfälle ges.
Startar också 02:56, och har lite samma funderingar. Men det blir och håller med som Eric säger. Skaffar en billig lampa och sätter på med tejp som jag rycker bort när tillfälle ges.
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:46Det viktigaste är reflexer så ni syns i regnvädret.
Det viktigaste är reflexer så ni syns i regnvädret.