Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan Sub10 - 04:24
You need to log in to create posts and topics.

Är tre stycken som tänkt att köra Sub10 med startid 04:24. Någon annan på funbeat som har liknande starttid och sugen på Sub10?

Jag har sub 10 som målsättning och startar 04.30

Japp har också sub10 som mål. startar 4:42

Skall oxå under 10 fast jag startar ju inte förrän 4:56. Usch vad sent! Missade anmälan och funderar på om det kunde vara värt att försöka byta starttid. 9:45 och 9:30 de två senaste rundorna. 😉

Kan starta när ni vill. I slutändan så är det chippet som kommer aktivera klockan när ni passerar start/stationer samt mål.
De satta starttiderna är ju till för att i den mån det går sprida ut startfältet/cyklisterna.

kan starta när du vill är ju inte riktigt samma sak som tillåtet att starta när du vill 🙂

(för övrigt så blir du nog väldigt förvånad över din sluttid i år om du byter grupp modell jag kan alltså gör jag det)

QUOTE:kan starta när du vill är ju inte riktigt samma sak som tillåtet att starta när du vill

(för övrigt så blir du nog väldigt förvånad över din sluttid i år om du byter grupp modell jag kan alltså gör jag det)

Så var det förr (fram till i fjol), att starttiden blev den tid man passerade startmattan i startfållan.

Från i år blir starttiden den planerade starttiden, antingen den du fick i samband med anmälan eller efter ett regelrätt startgruppsbyte på plats i M

Var har du fått det ifrån?

tackas den som tackas bör blir väl så när för många tolkar kan som får 🙂