Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan SUB9 300km
You need to log in to create posts and topics.

(t+)

http://www.cyklavaettern.com/Default.aspx?module=4&content=175&lang=SV&fwsite=1

Vätternrundan Sub 9

De snabbaste cyklisterna i Vätternrundan genomför loppet mellan på 7– 9 timmar. Inför 2010 kommer möjligheten att starta på lördagsförmiddagen at

Det var snabba ryck, det har iof varit planer ett tag. Fick informationen i våras på Mallis, Eva-Lena hade föredrag och snabbgruppen, men då var det några puckar kvar för att få tillstånd. Kul, då kan det bli intressant att vara med igen (t+)

Nackdelen är väl att det är mycket trafik hela tiden. Startar man kl 04.00 är det ju ganska lite bilar ute första 5 timmarna...

EDIT: Feltänk. Ignore... (H)

Nu man allt nyfiken Linus...

Nja det var inte så spännande, jag skrev att man fick pinna på och slå banrekord och hinna runt pölen på dryga sex timmar så att man bara fick en timme med lite fler medtrafikanter... men sedan upptäckte jag att du skrev från sista normala start, inte frå

Sub 9-gruppen är nu fulltecknad

Det är bara de klubblösa snabbtiderna som är slut, flera klubbar har fått tilldelning. Hofvet t ex har fått 60+10 platser, kan bara bokas (fast inte ännu) via inloggning för medlemmar. Jag räknar med att detta och annat kommer leda till en tillströmning a