Quote from Guest on 29 May 2011, 20:41Hej har en scott cykel med tiagra/sora . Funderar på att byta upp mig är 105 bra eller skall man gå högre upp?
Hej har en scott cykel med tiagra/sora . Funderar på att byta upp mig är 105 bra eller skall man gå högre upp?
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 20:51Utan att ha några mera djuplodande kunskaper inom ämnet så är det jag hört att 105 räcker riktigt länge. Då har man passerat billighetströskeln och får bra funktion för pengarna.
Känner man inte till skillnaderna behöver man troligtvis inte gå längre än
Utan att ha några mera djuplodande kunskaper inom ämnet så är det jag hört att 105 räcker riktigt länge. Då har man passerat billighetströskeln och får bra funktion för pengarna.
Känner man inte till skillnaderna behöver man troligtvis inte gå längre än
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 21:07Håller med. Shimano 105 eller Campagnolo Veloce är tillräckligt bra skit för att det ska dröja ett tag innan man behöver något bättre. Sedan kan ha-begäret få för sig andra saker...
Håller med. Shimano 105 eller Campagnolo Veloce är tillräckligt bra skit för att det ska dröja ett tag innan man behöver något bättre. Sedan kan ha-begäret få för sig andra saker...