Quote from Guest on 23 May 2013, 12:10Finns det någon "grundinställning"(mäta eller .....) jag kan göra på reglagen innan jag lägger på tapen, eller är det bara att prova sig fram?
Finns det någon "grundinställning"(mäta eller .....) jag kan göra på reglagen innan jag lägger på tapen, eller är det bara att prova sig fram?
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 12:20Försök få dem så du har raka handleder när du har händerna på hoodsen.
Försök få dem så du har raka handleder när du har händerna på hoodsen.
Quote from Funbeat user on 23 May 2013, 22:03La hendlene peke litt ut på begge side, 2-3 cm. Det letter giringen når du ligger i bokken. Vandringen på fingerne blir kortere. Dette gjeller ikke om du har elektrisk gir.
Det finnes "shims" til å feste i gapet på giret, så hendlene kommer tettere på
La hendlene peke litt ut på begge side, 2-3 cm. Det letter giringen når du ligger i bokken. Vandringen på fingerne blir kortere. Dette gjeller ikke om du har elektrisk gir.
Det finnes "shims" til å feste i gapet på giret, så hendlene kommer tettere på
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 22:13En bra grundregel är att nederdelen på styret ska vara horisontellt och det ska också handtagen vara, dvs den plana ytan på handtagen. Då brukar det kännas bra och också se snyggt ut!
En bra grundregel är att nederdelen på styret ska vara horisontellt och det ska också handtagen vara, dvs den plana ytan på handtagen. Då brukar det kännas bra och också se snyggt ut!