Quote from Guest on 26 July 2010, 15:331/4 eller 1/8 Svensk Klassiker med
Simning
Cykling
Rullskidor
Löpningse www.338smaland.se
1/4 eller 1/8 Svensk Klassiker med
Simning
Cykling
Rullskidor
Löpning
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 15:43Då var det hög tid att anmäla sig!!
Har ni några frågor om arrangemanget, så besvarar jag dom gärna här i tråden.
Då var det hög tid att anmäla sig!!
Har ni några frågor om arrangemanget, så besvarar jag dom gärna här i tråden.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 11:58Måste bestämma mig för om jag pallar långa... "or not" 😉
Måste bestämma mig för om jag pallar långa... "or not" 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 20:31Hurra! Det gick att anmäla sig såhär i elfte timmen!
Fast klubbens hemsida strular, så jag vet inget om starttid eller bansträckning. Hoppas det ordnar till sig före söndagen.
Hurra! Det gick att anmäla sig såhär i elfte timmen!
Fast klubbens hemsida strular, så jag vet inget om starttid eller bansträckning. Hoppas det ordnar till sig före söndagen.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 08:17Hemsidan ligger som sagt nere. Tyvärr.
Frågor ang söndagen kan jag besvara alt vidarebefodra till tävlingsledningen.
Hemsidan ligger som sagt nere. Tyvärr.
Frågor ang söndagen kan jag besvara alt vidarebefodra till tävlingsledningen.
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:45Till exempel start-tid vore ju lite praktiskt att känna till. Och kanske också hur dags man ska hämta ut nummerlapp och betala för sig. Vet du dessa klockslag?
Är det samma bansträckningar som förra året?
Till exempel start-tid vore ju lite praktiskt att känna till. Och kanske också hur dags man ska hämta ut nummerlapp och betala för sig. Vet du dessa klockslag?
Är det samma bansträckningar som förra året?
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 12:56Här finns inbjudan med tider:
https://docs.google.com/fileview?id=1z22z4VMD2F8GJYFRC1Um40h4nuQ5bMKVkNXXNAU93gGGzkLVrbi1d3npSQLh&hl=en&authkey=CI-Rqmg
Här finns inbjudan med tider: