Quote from Guest on 9 September 2012, 20:58Jag hittade inte den gamla "Växjöcyklister"-tråden och skapar därför en ny!
Min kompis Lasse Siggesson blev idag av med sin MTB utanför ICA Hovshaga. Bild finns på denna länk:
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=24548756
Jag hittade inte den gamla "Växjöcyklister"-tråden och skapar därför en ny!
Min kompis Lasse Siggesson blev idag av med sin MTB utanför ICA Hovshaga. Bild finns på denna länk:
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=24548756
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:08Såg post på Måndagsturen också. Jag bor i närheten och ska kolla lite närmare på alla som jag cykla förbi.
Men när min trek var stulen utan för simhallen var det borta för alltid.
Såg post på Måndagsturen också. Jag bor i närheten och ska kolla lite närmare på alla som jag cykla förbi.
Men när min trek var stulen utan för simhallen var det borta för alltid.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:08Lasse Siggesson Den är utrustad med nya däck, continental race king 2,2 som det står cykelvasan på. Trådlös trippmätare från sigma (bc1009). Vändbara SPD-pedaler.
Lasse Siggesson Den är utrustad med nya däck, continental race king 2,2 som det står cykelvasan på. Trådlös trippmätare från sigma (bc1009). Vändbara SPD-pedaler.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 21:09Gött Ryan!
Tråkigt att du inte fick tillbaka cykeln. Detta är väl tyvärr den bistra verkligheten för de flesta som blir av med hojen.
Gött Ryan!
Tråkigt att du inte fick tillbaka cykeln. Detta är väl tyvärr den bistra verkligheten för de flesta som blir av med hojen.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 08:36Låstes cyklarna fast i något med ett stort bamse lås?
Ställer ju min cykelcross vid simhallen på kvällarna med stort bygellås.
Kanske skall tänka om??
Låstes cyklarna fast i något med ett stort bamse lås?
Ställer ju min cykelcross vid simhallen på kvällarna med stort bygellås.
Kanske skall tänka om??
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 20:14Lasses MTB hade ett wirelås runt bakhjul och ram.
Lasses MTB hade ett wirelås runt bakhjul och ram.
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 12:56Jag tror bygellås är att köra med!
Jag tror bygellås är att köra med!