Quote from Guest on 8 June 2011, 18:50Jag har precis köpt en ny cykel, trodde ju aldrig jag skulle köpa en hybrid men det blev det. Anledningen till detta är att den passar mer som vardagshoj än vad min tempocykel gör. Med den nya cykeln gör jag 1 mil på ca 22 minuter och min fråga är om det
Jag har precis köpt en ny cykel, trodde ju aldrig jag skulle köpa en hybrid men det blev det. Anledningen till detta är att den passar mer som vardagshoj än vad min tempocykel gör. Med den nya cykeln gör jag 1 mil på ca 22 minuter och min fråga är om det
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 19:00En kvart per mil är lämpligt.
En kvart per mil är lämpligt.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 19:20Jag skulle rekommendera att köra en test nu och se hur snabbt det går, och sedan sätta som mål att förbättra med 10-15%.
Beroende på hur snabb du är nu så kan 10% eventuellt vara att gapa efter för mycket.Jag körde solo 30km på en timme för första gån
Jag skulle rekommendera att köra en test nu och se hur snabbt det går, och sedan sätta som mål att förbättra med 10-15%.
Beroende på hur snabb du är nu så kan 10% eventuellt vara att gapa efter för mycket.
Jag körde solo 30km på en timme för första gån