Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Jag är ny här på Funbeat och försöker få en förståelse för hur det hela hänger ihop. Det är lite som jag verkar ha missförstått tror jag och då det här med grupper.

Vad är egentligen en grupp?
Jag trodde det var nåt jag kunde skapa för mig och mina

Grupp är flera saker här.

Du kan skapa en låst grupp och bara bjuda in dina kompisar och ni kan länka kalender och gemensamma mål samt snacka i egna trådar.

Du kan också gå med i "öppna" grupper som löpning, cykling, bra mat eller nåt annat för att läsa

Hej,

Tack för snabbt svar. Har några följdfrår dock. 🙂

Hur gör jag för att "... länka kalender..."?

Jag kan inte lägga in olika rundor i en grupp?

Jag kan inte hitta hur jag skapar en topplista fast det står att jag ska kunna göra detta som administr

Är ingen expert på området 🙂

Under administrera hittar jag både möjlighet att välja kalender och topplista, men hur det sen fungerar ver jag inte eftersom jag inte använt mig av funktionerna.

Om inte nån annan svarar kommer du säkert snart få besked a

Hittade hur det fungerade med topplistan. Man måste öppna upp sin träning för alla. Tycker inte riktigt det rimmar, menmen.

Om jag bara visar för mina kompisar och jag har en sluten grupp med mina kompisar så borde topplistan fungera även om jag spärrat

Olle är allestädesnärvarande. Hör och ser allt. 😀

Om du väljer att visa din träningskalender enbart för dem på din kompislista/toplista så kommer ingen annan (utöver dina kompisar alltså) heller se den, och du kommer inte finnas med på t.ex toplistan för gruppen "Löpning".
Men du kan ju välja att ha alla

Anders: Stämmer! Även detta lyckas jag snappa upp 🙂

Jag håller med om att det blir lite tokigt vad det gäller topplistorna i grupper. Det logiska vore att det räckte att vara med i gruppen för att man ska komma med i topplistan. Anledningen till att det

Tack för svaret!

Då skickar jag ett litet önskemål. 🙂

Vore kanon om det gick att välja grupper som ska få se min träning förutom valet att bara visa det för kompisar, alla eller ingen.

Jag skulle vilja lägga in träningstillfällen i gruppen och skapa/k