Quote from Guest on 23 June 2010, 08:23Jag känner mig inte sjuk alls trots det är min snittpuls helt plötsligt tio slag högre på löprundan än normalt trots att min km tid är långsammare. Någon som kännt samma, vet vad det beror på eller vet ngt bra hjälpmedel? Blir riktigt nere eftersom jag f
Jag känner mig inte sjuk alls trots det är min snittpuls helt plötsligt tio slag högre på löprundan än normalt trots att min km tid är långsammare. Någon som kännt samma, vet vad det beror på eller vet ngt bra hjälpmedel? Blir riktigt nere eftersom jag f
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 08:33Är vilopulsen också förhöjd?
Är vilopulsen också förhöjd?
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 08:35Himlarns så snabbt svar...jag har inte tänkt på det, ska kolla det under dagen.
Himlarns så snabbt svar...jag har inte tänkt på det, ska kolla det under dagen.
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 09:13Hur är allmäntillståndet för övrigt? Gått ner i vikt? Stressad?
Hur är allmäntillståndet för övrigt? Gått ner i vikt? Stressad?
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 09:38Vikten stadig men har väl haft en period av högre belastning på arbete men normalt med dessa perioder, inget jag reflekterat över. Jag har ett elekt sår efter en vurpa för fyra veckor sedan somvarar mest hela tiden, kan det påverka?
Vikten stadig men har väl haft en period av högre belastning på arbete men normalt med dessa perioder, inget jag reflekterat över. Jag har ett elekt sår efter en vurpa för fyra veckor sedan somvarar mest hela tiden, kan det påverka?
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 10:04Vore jag du skulle jag kolla ditt sår snarast så att det inte är infektionen som påverkar, men det kanske du redan gjort
Vore jag du skulle jag kolla ditt sår snarast så att det inte är infektionen som påverkar, men det kanske du redan gjort
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 06:57Tack för svaren! Kollade upp såret igår och nu penicilinkur tio dagar...konstig känsla att bara känna av infektion vid ansträning.
Tack för svaren! Kollade upp såret igår och nu penicilinkur tio dagar...konstig känsla att bara känna av infektion vid ansträning.
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 08:00Den känns nog _först_ vid ansträngning. Skönt att du fått hjälp nu då!
Den känns nog _först_ vid ansträngning. Skönt att du fått hjälp nu då!