Quote from Guest on 3 July 2006, 13:20FunBeat är segare än sirap idag, varje sida tar en halv evighet att ladda. Mest problem tycks det vara med träningskalendern, flera gånger har jag fått följande felmeddelande:
"An error has occured
An error occured in the page you were trying to reach. T
FunBeat är segare än sirap idag, varje sida tar en halv evighet att ladda. Mest problem tycks det vara med träningskalendern, flera gånger har jag fått följande felmeddelande:
"An error has occured
An error occured in the page you were trying to reach. T
Quote from Sven Westergren on 3 July 2006, 13:30precis 🙁
precis 🙁
Quote from Funbeat user on 3 July 2006, 14:08Ngt är det; haft strul, inte med kalendern, men med att läsa sista olästa inlägget hela tiden.
Ngt är det; haft strul, inte med kalendern, men med att läsa sista olästa inlägget hela tiden.
Quote from Fredrik Närenfors on 3 July 2006, 14:26Jag tycker det är svårast att läsa första olästa inlägget.
Jag tycker det är svårast att läsa första olästa inlägget.
Quote from Funbeat user on 3 July 2006, 16:34Alla har fått ett personligt fel genererat? 😉
Alla har fått ett personligt fel genererat? 😉
Quote from Håkan Lilja on 4 July 2006, 00:07Ah! Då är det det som är felet! Jag har fått fel fel genererat! Och det är inte ens mitt fel! 🙂
Ah! Då är det det som är felet! Jag har fått fel fel genererat! Och det är inte ens mitt fel! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2006, 08:11Måste ju vara Olles fel 🙂
Måste ju vara Olles fel 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2006, 08:22Den här är omöjlig:
Bra mat -> Nu har läsken smygit sig in i vattenhyllan
om det läskiga "vattnet" på flaska.
beror på bilden?
Men det är segt öht.
Den här är omöjlig:
Bra mat -> Nu har läsken smygit sig in i vattenhyllan
om det läskiga "vattnet" på flaska.
beror på bilden?
Men det är segt öht.
Quote from Funbeat user on 4 July 2006, 10:38Klart det är mitt fel 🙂
Nu ska det vara löst för den här gången. Ibland vill sig inte tekniken...
Klart det är mitt fel 🙂
Nu ska det vara löst för den här gången. Ibland vill sig inte tekniken...
Quote from Jan Lundquist on 4 July 2006, 10:51Tack Olle, nu kan vi slappna av. Har haft rejäl ångest här i ett par dagar 😉
Nu väntar vi bara på en hög med roliga smileysar så vi kan uttrycka oss ordentligt i våra inlägg 🙂
Tack Olle, nu kan vi slappna av. Har haft rejäl ångest här i ett par dagar 😉
Nu väntar vi bara på en hög med roliga smileysar så vi kan uttrycka oss ordentligt i våra inlägg 🙂