Quote from Guest on 30 September 2014, 14:02När man skapar pass finns förhandsskapade rundor som man smidigt kan ange när man använder dator.
Detta är ett utmärkt sätt att hitta rundor och registrera pass/rundor.
Dock är systemet inte så raffinerat, man kan t.ex. inte:
Registrera förinställda ru
När man skapar pass finns förhandsskapade rundor som man smidigt kan ange när man använder dator.
Detta är ett utmärkt sätt att hitta rundor och registrera pass/rundor.
Dock är systemet inte så raffinerat, man kan t.ex. inte:
Registrera förinställda ru
Quote from Camilla Höög on 30 September 2014, 14:12Det finns mycket att önska kring rundor.
Just nu handlar det mest om att få tips på rundor eller själv ange vilken runda man tränat.
Det finns mycket att önska kring rundor.
Just nu handlar det mest om att få tips på rundor eller själv ange vilken runda man tränat.
Quote from Funbeat user on 2 October 2014, 11:26Vi är medvetna om dessa brister i funktionen för rundor. Vi diskuterar att piffa upp den, men för närvarande är inget nytt på ritbordet.
Vi är medvetna om dessa brister i funktionen för rundor. Vi diskuterar att piffa upp den, men för närvarande är inget nytt på ritbordet.
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 10:12Önskar att man kunde filtrera lite bland sina rundor. Dvs gömma gamla rundor som man av olika anledningar (tex flyttat från orten) inte använder längre. Är inte alltid jag startar appen men vet ändå hur länge jag har varit ute och vill använda en sparad r
Önskar att man kunde filtrera lite bland sina rundor. Dvs gömma gamla rundor som man av olika anledningar (tex flyttat från orten) inte använder längre. Är inte alltid jag startar appen men vet ändå hur länge jag har varit ute och vill använda en sparad r
Quote from Funbeat user on 16 May 2015, 07:24Jag håller med föregående talare. Jag vill ta bort gamla rundor på grund av flytt. Jag använder bara Funbeat på internet. De går itne att radera eftersom de "är aktiva i min dagbok" eller nåt liknande. Har bytt namn (till 0 på alla)under Rundor, men de f
Jag håller med föregående talare. Jag vill ta bort gamla rundor på grund av flytt. Jag använder bara Funbeat på internet. De går itne att radera eftersom de "är aktiva i min dagbok" eller nåt liknande. Har bytt namn (till 0 på alla)under Rundor, men de f