Quote from Guest on 9 July 2010, 09:15Jag är intresserad av en bättre begagnad cyclocross eller mountainbike med dämpning fram.
Jag är själv nybörjare inom cykelsporten och har ganska dålig koll på vad som gäller storlek på ram etc etc. Jag vet i alla fall att jag är i minsta (och kortaste l
Jag är intresserad av en bättre begagnad cyclocross eller mountainbike med dämpning fram.
Jag är själv nybörjare inom cykelsporten och har ganska dålig koll på vad som gäller storlek på ram etc etc. Jag vet i alla fall att jag är i minsta (och kortaste l
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 09:25Gå till butik och få en utprovad. Om cross funkar på Lidingö så köp en sådan för den kan du sedan även använda som racer.
Även om du sedan köper en från nätet så har du provat ut din storlek ordentligt.
Gå till butik och få en utprovad. Om cross funkar på Lidingö så köp en sådan för den kan du sedan även använda som racer.
Även om du sedan köper en från nätet så har du provat ut din storlek ordentligt.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 11:24Eftersom du redan har en racer är mitt råd att köpa en MTB. Handlar det om "vanliga" skogsstigar med en del rötter och stenar, tror jag att en MTB passar bättre för ändamålet också.
Ska du köpa MTB begagnat är det viktigt att du kollar upp hur "välanvänd
Eftersom du redan har en racer är mitt råd att köpa en MTB. Handlar det om "vanliga" skogsstigar med en del rötter och stenar, tror jag att en MTB passar bättre för ändamålet också.
Ska du köpa MTB begagnat är det viktigt att du kollar upp hur "välanvänd
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 12:32lånar tråden lite! är det nån som har kritik mot en scott scale35?? ändamålet är stigar och grusvägar!
lånar tråden lite! är det nån som har kritik mot en scott scale35?? ändamålet är stigar och grusvägar!