Quote from Guest on 6 March 2012, 22:50Jag har en kanske dum fråga men när jag visar ett tidigare pass så finns ett diagram där jag kan se höjd över havet, tempo och/eller hastighet, men längst ner där finns ett blåaktigt diagram som det inte finsn förklaring till, vad är det?
Jag har sökt men
Jag har en kanske dum fråga men när jag visar ett tidigare pass så finns ett diagram där jag kan se höjd över havet, tempo och/eller hastighet, men längst ner där finns ett blåaktigt diagram som det inte finsn förklaring till, vad är det?
Jag har sökt men
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 23:00Inte den blekaste om vad det kan vara, nån kanske kan hjälpa dig om du väljer att visa din träning.
Inte den blekaste om vad det kan vara, nån kanske kan hjälpa dig om du väljer att visa din träning.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 02:34I mitt fall är det pulskurvan. Du kan flytta markörerna och zooma in för att detalj studera kurvorna.
I mitt fall är det pulskurvan. Du kan flytta markörerna och zooma in för att detalj studera kurvorna.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 11:41Den blå kurvan längst ner ser ut att vara en miniatyr av kurvan för "Hastighet" men den används som de andra skrivit bara för att zooma in en del av ditt pass - dra höger och vänsterkant inåt för att i resten av diagrammet förstora upp en viss kilometer e
Den blå kurvan längst ner ser ut att vara en miniatyr av kurvan för "Hastighet" men den används som de andra skrivit bara för att zooma in en del av ditt pass - dra höger och vänsterkant inåt för att i resten av diagrammet förstora upp en viss kilometer e
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 19:57Tack för svaren, det verkar vara som ni säger, men lite lustigt att det inte står någon stans.
/ M
Tack för svaren, det verkar vara som ni säger, men lite lustigt att det inte står någon stans.
/ M