Quote from Guest on 3 May 2015, 22:45Eftersom du inte kunde klara av att skapa en egen tråd för att diskutera hur ramstorlekar anges så får du nu lite starthjälp av mig Håkan 🙂
Det är ingen som har något att invända mot att stack och reach är två viktiga parametrar när det gäller att hitt
Eftersom du inte kunde klara av att skapa en egen tråd för att diskutera hur ramstorlekar anges så får du nu lite starthjälp av mig Håkan 🙂
Det är ingen som har något att invända mot att stack och reach är två viktiga parametrar när det gäller att hitt
Quote from Mikaela Lexén on 3 May 2015, 22:55@Marcus
Jag tror du missat hela poängen...När tillverkarna använder sig av alla möjliga och omöjliga storleksangivelser så är det som du också upptäckt inte alltid en cykel av storlek 53 motsvaras av andras storlek 53.
Hur vet du då vad du ska ha för st
@Marcus
Jag tror du missat hela poängen...
När tillverkarna använder sig av alla möjliga och omöjliga storleksangivelser så är det som du också upptäckt inte alltid en cykel av storlek 53 motsvaras av andras storlek 53.
Hur vet du då vad du ska ha för st
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 09:53Hej Dennis!
Du har helt rätt stack och reach två ypperliga parametrar för jämföra storlekar oavsett vilken av de olika "standarderna" tillverkaren använder. Själv skulle jag ta med dessa parametrar + en del andra mått från mina tidigare bikefits nästa gå
Hej Dennis!
Du har helt rätt stack och reach två ypperliga parametrar för jämföra storlekar oavsett vilken av de olika "standarderna" tillverkaren använder. Själv skulle jag ta med dessa parametrar + en del andra mått från mina tidigare bikefits nästa gå
Quote from Berit Bengtson on 4 May 2015, 18:24Dennis skrev:
> Jag tror du missat hela poängen.+1
Även på det jag har skrivit.
Dennis skrev:
> Jag tror du missat hela poängen.
+1
Även på det jag har skrivit.
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 21:27Grattis Håkan!
Då var det utrett och klart. Du är bäst, och eftersom jag inte är en dålig förlorare så får du också en kram av mig 😀Vänliga hälsningar,
/MarcusR
Grattis Håkan!
Då var det utrett och klart. Du är bäst, och eftersom jag inte är en dålig förlorare så får du också en kram av mig 😀
Vänliga hälsningar,
/MarcusR