Quote from Guest on 22 February 2009, 21:15Tar en liten tur på en av cyklarna så klart. Det snöade så in i Hel...e så jag var bara tvungen att ta ett träningspass.
BILD:www.infoom.se/mysite/filer/653/Fotografier11004_4357.jpg
Tar en liten tur på en av cyklarna så klart. Det snöade så in i Hel...e så jag var bara tvungen att ta ett träningspass.
BILD:www.infoom.se/mysite/filer/653/Fotografier11004_4357.jpg
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 21:25Oj oj, ser ut att vara tungtrampat 😛
Oj oj, ser ut att vara tungtrampat 😛
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 21:44OK, jag ger mig. Nästa år ska dubbdäck inhandlas. Det där såg bara för kul ut!!
OK, jag ger mig. Nästa år ska dubbdäck inhandlas. Det där såg bara för kul ut!!
Quote from Funbeat user on 22 February 2009, 22:45Det var grymt tungtrampat. Nysnön fastnade hela tiden i däcken som gjorde att jag hade känslan av att trampa med bägge bromsarna intryckta hela tiden. Det sved i benmusklerna efter bara 20 minuters cykling...men va fan man är väl viking.
Det var grymt tungtrampat. Nysnön fastnade hela tiden i däcken som gjorde att jag hade känslan av att trampa med bägge bromsarna intryckta hela tiden. Det sved i benmusklerna efter bara 20 minuters cykling...men va fan man är väl viking.
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 07:03Hehe, precis ;).
Ja men du får se det som backträning eller något då när det bromsade hela tiden 😉
Hehe, precis ;).
Ja men du får se det som backträning eller något då när det bromsade hela tiden 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 10:21Backträning som heter duga. Får bli ett pass i kväll också om jag hinner.
Backträning som heter duga. Får bli ett pass i kväll också om jag hinner.
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 11:46Försökte också åka cykel i går kväll i snöyran.... Trampade som satan och kom ändå knappt upp i 10 km/tim i nedförsbackarna..... Jösses
Försökte också åka cykel i går kväll i snöyran.... Trampade som satan och kom ändå knappt upp i 10 km/tim i nedförsbackarna..... Jösses
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2009, 12:08Ser ju underbart ut!
Ser ju underbart ut!
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 12:12Vuxenpulka! (t+)
Vuxenpulka! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 February 2009, 14:13Jo jag hade liksom siktet inställt på långtur oavsett väder... Vi var fyra tappra från "Hovfet" som trotsade snön och vinden under en långtur igår. Klarade mig undan flera "close calls" tills jag i en nerförsbacke inte fann det bättre än att käka lite snö
Jo jag hade liksom siktet inställt på långtur oavsett väder... Vi var fyra tappra från "Hovfet" som trotsade snön och vinden under en långtur igår. Klarade mig undan flera "close calls" tills jag i en nerförsbacke inte fann det bättre än att käka lite snö