Quote from Guest on 19 May 2009, 17:29Om ni undrar så har Arne Hegerfors svaret:
http://www.youtube.com/watch?v=khBmzSPTNyg
Om ni undrar så har Arne Hegerfors svaret:
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 17:39Blir så förbannad på Svenska sportjournalister...och värst av alla Patrik Ekvall...
Men jag skall hem och byta ut kroppen nu!
Blir så förbannad på Svenska sportjournalister...och värst av alla Patrik Ekvall...
Men jag skall hem och byta ut kroppen nu!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 17:54Det finns många som tycker så mycket utan att veta något om proffscykling.
Det finns många som tycker så mycket utan att veta något om proffscykling.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:39Är ingen expert på cykling... Men jag är ju inte helt dum i huvudet. Det lät precis som när två negativa besserwissrar diskuterar något.
Tänk er två gamla konservativa pensionärer som diskuterar nackdelarna med t.ex. internet. Fast de aldrig använt inter
Är ingen expert på cykling... Men jag är ju inte helt dum i huvudet. Det lät precis som när två negativa besserwissrar diskuterar något.
Tänk er två gamla konservativa pensionärer som diskuterar nackdelarna med t.ex. internet. Fast de aldrig använt inter
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:47De är så otroligt dåligt insatta i cykelsport så det är pinsant.
De är så otroligt dåligt insatta i cykelsport så det är pinsant.
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 20:24Anmäl dom till radionämnden. För att få sända i svenska marknätet ska de vara sakliga och låta alla parter komma till tals.
Anmäl dom till radionämnden. För att få sända i svenska marknätet ska de vara sakliga och låta alla parter komma till tals.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:37Bra att Ekwall illustrerar hur man ligger med dropp. Och Hegerfors glömde kanske tänka på att alla cyklister inte cyklar i hans tempo (10h? hur många etapper tar så lång tid? Dagens etapp, kanske den tyngsta i girot, tog 6h).
Jag tycker Stefan Holm är gr
Bra att Ekwall illustrerar hur man ligger med dropp. Och Hegerfors glömde kanske tänka på att alla cyklister inte cyklar i hans tempo (10h? hur många etapper tar så lång tid? Dagens etapp, kanske den tyngsta i girot, tog 6h).
Jag tycker Stefan Holm är gr
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:38ordvalet intressant som sagt. enda man kan hålla med om är ju att om det krävs dropp och annat så låter det inte helt sunt i mina öron iaf.
ordvalet intressant som sagt. enda man kan hålla med om är ju att om det krävs dropp och annat så låter det inte helt sunt i mina öron iaf.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:40Det är fler friidrottare(och med färre tester), som åker fast för doping så de är dopade hela bunten, med "Experternas" resonemang.
Det är fler friidrottare(och med färre tester), som åker fast för doping så de är dopade hela bunten, med "Experternas" resonemang.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:45Bra idé, Bruse! Jag kikade på Granskningsnämndens sajt och tydligen gäller opartiskhet bara public service-företagen, men saklighet gäller fortfarande och där går ju TV4 bet.
Anmäl ni med. Formulär finns här: http://www.grn.se/grn/pages/ReportForm____589
Bra idé, Bruse! Jag kikade på Granskningsnämndens sajt och tydligen gäller opartiskhet bara public service-företagen, men saklighet gäller fortfarande och där går ju TV4 bet.
Anmäl ni med. Formulär finns här: http://www.grn.se/grn/pages/ReportForm____589