Quote from Guest on 14 July 2012, 13:30Hej!
Efter förra söndagens runda har jag haft lite känningar i höger vadmuskel som har varit lite stel men cyklat och knallat till jobbet som vanligt. Har försökt att strecha lite mellan varven och det har väl funkat helt ok.
Men i dag när jag skulle kn
Hej!
Efter förra söndagens runda har jag haft lite känningar i höger vadmuskel som har varit lite stel men cyklat och knallat till jobbet som vanligt. Har försökt att strecha lite mellan varven och det har väl funkat helt ok.
Men i dag när jag skulle kn
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 13:40Finns nog ingen "quickfix" på detta. Brukar köra mkt tåhävningar när jag gör illa mig i vaden (eller i hälsenan). Sedan är det väl aktiv vila, dvs röra på sig så mkt man kan, gå eller jogga, cykla tycker jag funkar fint. Men det vår väl vänta tills Silly
Finns nog ingen "quickfix" på detta. Brukar köra mkt tåhävningar när jag gör illa mig i vaden (eller i hälsenan). Sedan är det väl aktiv vila, dvs röra på sig så mkt man kan, gå eller jogga, cykla tycker jag funkar fint. Men det vår väl vänta tills Silly
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 15:05Strålande! (t+)
Med lite amerikansk gymnastik, som Adamssom en gång kallade streching, och tåhävningar börjar det lätta lite.Klockan är efter tolv så nu får det blir vila, Vacchi och en Whisky för rent medicinskt bruk.
Tack & Ha det!
Strålande! (t+)
Med lite amerikansk gymnastik, som Adamssom en gång kallade streching, och tåhävningar börjar det lätta lite.
Klockan är efter tolv så nu får det blir vila, Vacchi och en Whisky för rent medicinskt bruk.
Tack & Ha det!