Quote from Guest on 24 September 2013, 09:31Jag har fått tag på ett gammalt Campagnolo-diskhjul som jag har funderat att sätta på min tempohoj, problemet är att det är ett äldre hjul med frikrans (dvs inte en frihub). Idag har jag ett Shimano-system med 10 drev bak och indexerande växlar på tempobå
Jag har fått tag på ett gammalt Campagnolo-diskhjul som jag har funderat att sätta på min tempohoj, problemet är att det är ett äldre hjul med frikrans (dvs inte en frihub). Idag har jag ett Shimano-system med 10 drev bak och indexerande växlar på tempobå
Quote from Lars Mörrby on 24 September 2013, 09:41Försök sälja hjulet (eller häng upp det som dekoration) och köp dig ett hjul som är Shimano-kompatibelt. Kolla på blocket, happymtb, trivästs köp&sälj, mm
Du kan i och för sig kolla med Biketyson vad han säger om att byta navet (kanske mot ett med effekt
Försök sälja hjulet (eller häng upp det som dekoration) och köp dig ett hjul som är Shimano-kompatibelt. Kolla på blocket, happymtb, trivästs köp&sälj, mm
Du kan i och för sig kolla med Biketyson vad han säger om att byta navet (kanske mot ett med effekt