Quote from Guest on 8 November 2008, 07:33Vart har detta underbara alternativ på grupper-sidan tagit vägen??
Vart har detta underbara alternativ på grupper-sidan tagit vägen??
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 07:43undrar detsamma den bör tillbaka snarast!
undrar detsamma den bör tillbaka snarast!
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 18:19åh!! äntligen någon som svarar..började tro att det va nåt fel på min användare..snääälla, kom tillbaka!
åh!! äntligen någon som svarar..började tro att det va nåt fel på min användare..snääälla, kom tillbaka!
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 20:08Vad fattas ?
Vad fattas ?
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 20:10Til höger om grupplistan fanns en rand med de mest aktuella diskussionerna. Den är borta.
Til höger om grupplistan fanns en rand med de mest aktuella diskussionerna. Den är borta.
Quote from Camilla Höög on 10 November 2008, 08:11Är den annorlunda än den box som finns på "Min startsida" som heter "Senaste diskussionsinläggen"?
Är den annorlunda än den box som finns på "Min startsida" som heter "Senaste diskussionsinläggen"?
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 20:31Den aktuella diskussioner som vi menar innhöll många fler rader och med gruppnamn. Det får du inte på startsidan. Det är inte varje gång jag vet vad jag vill läsa / prata om. Det är ett jättebra sätt att spana vad som diskuteras just nu inom alla områden
Den aktuella diskussioner som vi menar innhöll många fler rader och med gruppnamn. Det får du inte på startsidan. Det är inte varje gång jag vet vad jag vill läsa / prata om. Det är ett jättebra sätt att spana vad som diskuteras just nu inom alla områden
Quote from Camilla Höög on 10 November 2008, 21:18Gruppnamnet syns på förstasidan, men det är väldigt få rader. Olle kanske kan göra alla nöjda genom att lägga till en inställning i den boxen för hur många rader som ska visas.
Gruppnamnet syns på förstasidan, men det är väldigt få rader. Olle kanske kan göra alla nöjda genom att lägga till en inställning i den boxen för hur många rader som ska visas.
Quote from Funbeat user on 13 November 2008, 23:06Hehe, jag är lite småglad att den är borta. Jag läste alldeles för mycket i forumen då. 🙂
Fast allvarligt så saknar jag den lite. Den som är på Min startsida är inte alls samma sak.
Hehe, jag är lite småglad att den är borta. Jag läste alldeles för mycket i forumen då. 🙂
Fast allvarligt så saknar jag den lite. Den som är på Min startsida är inte alls samma sak.
Quote from Funbeat user on 14 November 2008, 22:55jag saknar den verkligen huuur mkt som helst! jag läser knappt några diskussionsinlägg längre..och besöken på funbeat blir således allt mindre engagerade..kom igen olle, går det inte tt få tillbaka funktionen??
jag saknar den verkligen huuur mkt som helst! jag läser knappt några diskussionsinlägg längre..och besöken på funbeat blir således allt mindre engagerade..kom igen olle, går det inte tt få tillbaka funktionen??