Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Vart har detta underbara alternativ på grupper-sidan tagit vägen??

undrar detsamma den bör tillbaka snarast!

åh!! äntligen någon som svarar..började tro att det va nåt fel på min användare..snääälla, kom tillbaka!

Vad fattas ?

Til höger om grupplistan fanns en rand med de mest aktuella diskussionerna. Den är borta.

Är den annorlunda än den box som finns på "Min startsida" som heter "Senaste diskussionsinläggen"?

Den aktuella diskussioner som vi menar innhöll många fler rader och med gruppnamn. Det får du inte på startsidan. Det är inte varje gång jag vet vad jag vill läsa / prata om. Det är ett jättebra sätt att spana vad som diskuteras just nu inom alla områden

Gruppnamnet syns på förstasidan, men det är väldigt få rader. Olle kanske kan göra alla nöjda genom att lägga till en inställning i den boxen för hur många rader som ska visas.

Hehe, jag är lite småglad att den är borta. Jag läste alldeles för mycket i forumen då. 🙂

Fast allvarligt så saknar jag den lite. Den som är på Min startsida är inte alls samma sak.

jag saknar den verkligen huuur mkt som helst! jag läser knappt några diskussionsinlägg längre..och besöken på funbeat blir således allt mindre engagerade..kom igen olle, går det inte tt få tillbaka funktionen??

12