Quote from Guest on 15 September 2009, 15:26Jag blev medryckt på min första Triathlon på Tjörn, den 30:e Aug, motionssprinten. Har cyklat under sommaren och löpt men aldrig i följd, brukar springa 10-12km per pass och cykla 25-60km per pass.
Men efter Tjörn så kan jag inte springa längre, det värk
Jag blev medryckt på min första Triathlon på Tjörn, den 30:e Aug, motionssprinten. Har cyklat under sommaren och löpt men aldrig i följd, brukar springa 10-12km per pass och cykla 25-60km per pass.
Men efter Tjörn så kan jag inte springa längre, det värk
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 15:36Hej,
Det är inte så att "krasar" i hälsenan när du går? Det kan vara hälsene inflamation, i sådana fall får du till läkaren. När jag fick hälsene inflammation tror jag att jag fick blodförtunnande medel. Har inte 100 koll på varför man får det men tror a
Hej,
Det är inte så att "krasar" i hälsenan när du går? Det kan vara hälsene inflamation, i sådana fall får du till läkaren. När jag fick hälsene inflammation tror jag att jag fick blodförtunnande medel. Har inte 100 koll på varför man får det men tror a
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 17:21Har absolut inga känningar när jag går, kan klättra upp&ner på stegar utan problem. Det kommer direkt när jag börjar springa. Om jag klämmer runt senan så känns det mer än på den sidan som är ok.
Är det nån idè att gå till en läkare, vi har ett ställe so
Har absolut inga känningar när jag går, kan klättra upp&ner på stegar utan problem. Det kommer direkt när jag börjar springa. Om jag klämmer runt senan så känns det mer än på den sidan som är ok.
Är det nån idè att gå till en läkare, vi har ett ställe so
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 18:09Rygg och led kan hjälpa dig med träningsprograms mm för att minska risken för skada. Har du redan en så kan de hjälpa med rehab program. De har två-tre utbildade för sådant.
Tror absolut det är värt pengarna, men det beror ju på vad det är för skada. Att
Rygg och led kan hjälpa dig med träningsprograms mm för att minska risken för skada. Har du redan en så kan de hjälpa med rehab program. De har två-tre utbildade för sådant.
Tror absolut det är värt pengarna, men det beror ju på vad det är för skada. Att
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 19:59Läste på lite om hälsporre och fann detta:
"Karaktäristiskt för plantarfasciit är att smärtan är lokaliserad till en punkt under främre delen av hälen mot fotens insida. "Jag har ju mer ont "i senan". Har det inte löst sig efter helgen eller blivit bätt
Läste på lite om hälsporre och fann detta:
"Karaktäristiskt för plantarfasciit är att smärtan är lokaliserad till en punkt under främre delen av hälen mot fotens insida. "
Jag har ju mer ont "i senan". Har det inte löst sig efter helgen eller blivit bätt
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 19:59excentriska tåhäv (t+)
excentriska tåhäv (t+)