Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag är premium
Jag har valt att visar att jag är premium
Jag vill inte se reklamen
Jag har gilltigt kreditkort där summan kan dras från

Ändå är siten som för icke premium! Tom en uppmaning i toppen om att bli premium!

Någon annan med denna bugg?
Olle, n

Här är en till.

På min brevlåda står - ingen reklam tack.
Även där missas det.
Någon dag när det är ny person som delar ut.

Här har det nu hållit på en månad.
Väl länge.

K-G: Men har du betalt till posten och SDR för att bli premium-medlem även hos dem?

Ytterliggaren ett problem iom detta, Mina "premium-rapporter" är oxå borta iom att jag nu efter att ha tittat lite mer även i inställningar inte är premium längre, inte mer än att det har dragits penger för oktober och kortet fortfarande finns där.

Erik.

Att jag är så dum borde jag ju vetat.

Hur mycket vill dessa ha + alla andra? :@

Mitt var också borta så jag letade runt lite och under flik premium såg jag att det fanna möjlighet att betala för ett år och få en månad på köpet vilket jag valde och då kom premium tillbaka och reklamen försvann. Vet inte om detta var orsaken till försv

Det gamla vanliga?
Nya medlemmar skall ges vad som påstås,
Gamla - nja, de betalar nog utan att gny.

Kan meddela att jag senaste 2 dagarna ej fått reklam.

Tack Kjell
Klickade på månadsbetalning och blev premium igen, synd att Olle inte kan svara på vad som har/hade hänt, undrar om det kommer försvinna igen om man inte går in o klickar?
Lyckligtvis verkade allt falla på plats utan att behöva göra om rapport

Jag bytte kort nyligen och glömde uppdatera så min betalning gick inte igenom, men jag har en liknande uppsättning för en annan tjänst och där hade de gjort det så bra att de skickade mail/sms för att berätta att betalningen inte gått igenom med en "vill

Mikael: Om man lägger till ett nytt kreditkort så måste man dessutom välja att bli premium igen, annars ligger kortet bara uppe _ifall_ man plötsligt väljer att bli premium.

12