Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag borde få pris.. 🙁 fick min 310 xt idag och efter en del trixande och diverse installationer skulle jag överföra data hit till funbeat.
Uppdaterade mjukvaran i klockan tidigare men trodde inte att det skulle vara nåt problem.
När jag nu sätter på klo

Kan detta ge något?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=642795

Som sagt, 310XT, svenskt språk och GTC är en kombination som inte gillar varandra.
Tips:
Gör återställning av klockan:
1. Stäng av klockan
2. Håll inne on/off knappen och mode-knappen i flera sekunder
3. Svara ja (har för mig att du ska trycka en gång ner

Ja du, det verkar vara ett vanligt problem.
Kan inte ens göra en "hard reset"...
Klockan visar först "..." och efter den blir svart (efter hard reseten) så bara återgår den till sina tre små punkter.
J*ligt frustrerande, också eftersom jag inte är hemma p

Tack Staffan!!!!!
😀
Du som e kunnig...vad säger du om hur jag ska avinstallera gtc och installera sporttracks då? Och det med pluginen?
Gud vad du hjälpte mig nu 😉

Anledningen till att jag frågar om hjälp med sporttracks är för att jag är sjukt rädd för att det ska bli fel igen!

Om det är någon med mac, med en 310xt som vill hjälpa mig som är helt grön...?

*jag vill kunna lägga in pass, se kartor, puls, ja all his

Jag kör Sporttracks med Garmin plugin, under windows. Funkar bra tycker jag, men den enklaste "lösningen" är ju att köra engelska i klockan om det är ok för dig. Då kan du fortsätta att använda GTC som du börjat med. Och vem vet, någon dag kanske Garmin f

Tack!
Då ska det alltså funka problemfritt med gtc bara man kör engelska...ok.
Och sporttracks (som många verkar föredra) kanske jag inte borde ge mig in på, med tanke på hur mycket fel som man kan råka ut för??

Sporttracks har massor av plugins som gör programmet väldigt bra. Det finns ju en för Garmin fitness (skapa träningspass för Garminklockor etc ung som i GTC). Jag gillar en som heter training load som grafiskt visar en uppskattning på hur vältränad man är