Quote from Guest on 28 August 2011, 18:18Hjälp, tänkte göra ett köp från Wiggle, bl.a. köpa ett stöd till en hoj jag renoverar. Men, vad tusan heter ett sådant stöd på engelska? Har gjort olika sökningar på ord jag tror det skulle kunna vara fast jag får bara resultat på BH:ar eller mekställning
Hjälp, tänkte göra ett köp från Wiggle, bl.a. köpa ett stöd till en hoj jag renoverar. Men, vad tusan heter ett sådant stöd på engelska? Har gjort olika sökningar på ord jag tror det skulle kunna vara fast jag får bara resultat på BH:ar eller mekställning
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 18:28Kickstand ? kan det va det du menar ?
Kickstand ? kan det va det du menar ?
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 19:44Tjena Heff. Ja, det måste vara rätt. Men det verkar inte vara en produkt som finns på Wiggle. Har ju sökt på dels "stand" och fått fram mek.ställningar, dels "support" och "rack" och fått förslag på BH:ar...
Tack för ditt svar.
Tjena Heff. Ja, det måste vara rätt. Men det verkar inte vara en produkt som finns på Wiggle. Har ju sökt på dels "stand" och fått fram mek.ställningar, dels "support" och "rack" och fått förslag på BH:ar...
Tack för ditt svar.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:17Kickstand är korrekt, ingen aning om det finns några synonymer som används dock.
Kickstand är korrekt, ingen aning om det finns några synonymer som används dock.
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 20:23Track stand är roligare.
Track stand är roligare.
Quote from Mikaela Lexén on 28 August 2011, 21:03http://www.yehudamoon.com/
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 23:19Side stand funkar för både cykel och mc.
Side stand funkar för både cykel och mc.