Quote from Guest on 22 June 2009, 22:48Har fått känningar i insidan av vänster knä, precis där lårmuskeln fäster. Det känns mest när jag åker plant, känner inget när man trycker på när det går uppför. Kan väl säga att knäna är något risiga efter 19 år i byggsvängen, det knastrar och lever om.
Har fått känningar i insidan av vänster knä, precis där lårmuskeln fäster. Det känns mest när jag åker plant, känner inget när man trycker på när det går uppför. Kan väl säga att knäna är något risiga efter 19 år i byggsvängen, det knastrar och lever om.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 22:58Niklas, börja med att fundera om du ändrat på nåt? Allt räknas här, träningsmängd/intensitet, cykel, skor, pedaler, ja du förstår va? Sen utgår du från detta och ändrar tillbaks till det läget då du inte hade ont.
Niklas, börja med att fundera om du ändrat på nåt? Allt räknas här, träningsmängd/intensitet, cykel, skor, pedaler, ja du förstår va? Sen utgår du från detta och ändrar tillbaks till det läget då du inte hade ont.
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 10:53Jag har läst Bruses sadelskola och gjort ändringar, men är nu tillbaka där jag var tidigare. Möljigtvis är det någon justering kvar för att vara exakt där jag var tidigare. Det var nog inte så smart att börja ändra mitt i säsongen. Man lär så länge man le
Jag har läst Bruses sadelskola och gjort ändringar, men är nu tillbaka där jag var tidigare. Möljigtvis är det någon justering kvar för att vara exakt där jag var tidigare. Det var nog inte så smart att börja ändra mitt i säsongen. Man lär så länge man le
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 11:34Alltid svårt att ge tips om knäproblem, men efter att själv ha haft lite sådant så kommer mina 2 ören. Jag är ingen ortoped eller liknande, bara en glad amatör, så ta inte tipsen på fullaste allvar. Kanske i bästa fall kan vara vägledande. Blir du inte av
Alltid svårt att ge tips om knäproblem, men efter att själv ha haft lite sådant så kommer mina 2 ören. Jag är ingen ortoped eller liknande, bara en glad amatör, så ta inte tipsen på fullaste allvar. Kanske i bästa fall kan vara vägledande. Blir du inte av