Quote from Guest on 21 June 2012, 22:17Hej!
Letar efter en bra första racer och har förvirrat mig lite. Behöver därför lite tips på vad man ska tänka på, ska man köpa nytt eller begagnat? Vilka komponenter ska man sattsa på? vilket märke? Vart i Stockholm/uppsala-området finns de bästa återfö
Hej!
Letar efter en bra första racer och har förvirrat mig lite. Behöver därför lite tips på vad man ska tänka på, ska man köpa nytt eller begagnat? Vilka komponenter ska man sattsa på? vilket märke? Vart i Stockholm/uppsala-området finns de bästa återfö
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 22:27Jag är ingen cykelexpert men är lika lång som du och har just köpt min första racer som blev en Specialized Dolce Elite x3 som ligger precis under 10 000.
Anledningen till att det blev den var att jag är så kort så de andra dammodellerna blev för långa me
Jag är ingen cykelexpert men är lika lång som du och har just köpt min första racer som blev en Specialized Dolce Elite x3 som ligger precis under 10 000.
Anledningen till att det blev den var att jag är så kort så de andra dammodellerna blev för långa me
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 08:02Sväng förbi Cykel City eller Cykloteket i Stockholm. De har bra utbud.
Sväng förbi Cykel City eller Cykloteket i Stockholm. De har bra utbud.
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 10:34Jag har köpt 2 cyklar på Cykelcity, fick väldigt bra hjälp och goda råd vid bägge tillfällena. Kan klart rekommendera att gå in och prata med dom och beskriva vad du vill med din cykling.
Jag har köpt 2 cyklar på Cykelcity, fick väldigt bra hjälp och goda råd vid bägge tillfällena. Kan klart rekommendera att gå in och prata med dom och beskriva vad du vill med din cykling.