Quote from Guest on 28 November 2007, 20:57Hej! Ny här och kikade på registera dagsnotering, men vad ska skrivas i konsumtion? Mvh Emilia
Hej! Ny här och kikade på registera dagsnotering, men vad ska skrivas i konsumtion? Mvh Emilia
Quote from mårten jansson on 28 November 2007, 21:07Hur mycket du äter, i kcal. Men man behöver inte fylla i någonting, det är bara till för dem som har det behovet..
Hur mycket du äter, i kcal. Men man behöver inte fylla i någonting, det är bara till för dem som har det behovet..
Quote from Camilla Höög on 29 November 2007, 13:57Jag fyller nästan aldrig i något utöver träningstyp, tid, sträcka och kommentar. Någon gång har jag roat mig med att även skriva in vikt.
Jag fyller nästan aldrig i något utöver träningstyp, tid, sträcka och kommentar. Någon gång har jag roat mig med att även skriva in vikt.
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 17:52Aaah... jag har oxå funderat på vad det fältet "konsumtion" va till för.
Ser alla det man skriver i sin dagsnotering?
Jag brukar skriva när jag är sjuk eller andra saker som gör att jag kommer ihåg hur jag mådde just då. Ibland har jag skrivit vikt...
Aaah... jag har oxå funderat på vad det fältet "konsumtion" va till för.
Ser alla det man skriver i sin dagsnotering?
Jag brukar skriva när jag är sjuk eller andra saker som gör att jag kommer ihåg hur jag mådde just då. Ibland har jag skrivit vikt...
Quote from Camilla Höög on 29 November 2007, 18:28Vilka som kan se konsumption, dagsnotering, viktnotering etc. ställer du in under "Min profil".
Vilka som kan se konsumption, dagsnotering, viktnotering etc. ställer du in under "Min profil".
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 19:49Jag fyller i konsumtion de perioder som jag räknar kalorier. Tycker det blir en bra översikt då. Så kan man kolla tillabaka å jämföra vikt, se hur träningen gått och dylikt sen om man vill. Jag lägger också till förbrukad mängd kalorier som dagsnotering.
Jag fyller i konsumtion de perioder som jag räknar kalorier. Tycker det blir en bra översikt då. Så kan man kolla tillabaka å jämföra vikt, se hur träningen gått och dylikt sen om man vill. Jag lägger också till förbrukad mängd kalorier som dagsnotering.
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 21:49man kan ju lägga in förbrukad mängd kalorier på avancerat läge där man skriver in träningspassen kanske en början
man kan ju lägga in förbrukad mängd kalorier på avancerat läge där man skriver in träningspassen kanske en början
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 21:58jo, men alltså. Förbrukad energi för hela dagen...
jo, men alltså. Förbrukad energi för hela dagen...
Quote from mårten jansson on 29 November 2007, 22:01Fast det var väl konsumtion, inte vad vi gör av med utan vad vi stoppar in?
Fast det var väl konsumtion, inte vad vi gör av med utan vad vi stoppar in?
Quote from Jan Lundquist on 29 November 2007, 22:01Jag trodde det var antal transaktioner på guldkortet 😉 men jag kände mig inte mogen att redovisa det för allmänheten (och tur var väl det) så jag har inte fyllt i (H)
Jag trodde det var antal transaktioner på guldkortet 😉 men jag kände mig inte mogen att redovisa det för allmänheten (och tur var väl det) så jag har inte fyllt i (H)