Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVad ska stå i cykelgruppens FAQ?
You need to log in to create posts and topics.

För att dela upp tyckande och fakta har jag skapat en stängd FAQ
( http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=682611 )

Vad ska stå där? Skriv inlägg nedan, rösta, såga, förbättra etc. Efterhand flyttas bra förslag till FAQ.

Blir det länkar sen?

Vilka kläder behöver jag minst ha?
Vilka verktyg är ett minimum att ha i sin verktygslåda?
Vad bör man ha med sig ut på cykelturen?
Vad är en cyclocross, cx?

Tanken är att det blir massor av länkar men också förklarande text. Jag har lagt till några frågor av mer allmän karaktär, det tar väl ett tag innan strukturen är klar. Egentligen passar detta allra bäst att göra i Google Wave, i avvaktan på att det får s

Bruses sadelskola, eventuellt redigerad i någon omfattning.

åberg! hör av dig till mig via pm, om du tycker det är nåt jag bör ändra. Vill gärna att den är så bra som möjligt.

Vill bara komma med ett inlägg och tala om hur mycket jag tycker om det här förslaget. Jag är total nybörjare och har garanterat ställt alla de där frågorna redan, så strålande initiativ mao 🙂

Camilla, kom gärna med de frågor du som nybörjare har, som vi andra glömt. Då vet vi vad som behövs.

Jepp, ska fundera på det och se vilka frågor som tillkommit ikväll när jag har tid att sätta mig och skriva in.

Bra upplägg. Jag snor nog upplägget till några andra grupper. 🙂

Jeg fatter ikke grunden til dette forslag.
Det som gjør Funbeat til et LEVENDE og interesant forun er alle innleg som kommer. Det er stadig nye spørsmål og innlegg, mange stilt før, og mange nye.
Og det er slik det skal være når det kommer nye medlemmer