Quote from Guest on 25 March 2010, 13:13För att dela upp tyckande och fakta har jag skapat en stängd FAQ
( http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=682611 )Vad ska stå där? Skriv inlägg nedan, rösta, såga, förbättra etc. Efterhand flyttas bra förslag till FAQ.
För att dela upp tyckande och fakta har jag skapat en stängd FAQ
( http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=682611 )
Vad ska stå där? Skriv inlägg nedan, rösta, såga, förbättra etc. Efterhand flyttas bra förslag till FAQ.
Quote from Rasmus Olsson on 25 March 2010, 13:23Blir det länkar sen?
Vilka kläder behöver jag minst ha?
Vilka verktyg är ett minimum att ha i sin verktygslåda?
Vad bör man ha med sig ut på cykelturen?
Vad är en cyclocross, cx?
Blir det länkar sen?
Vilka kläder behöver jag minst ha?
Vilka verktyg är ett minimum att ha i sin verktygslåda?
Vad bör man ha med sig ut på cykelturen?
Vad är en cyclocross, cx?
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:27Tanken är att det blir massor av länkar men också förklarande text. Jag har lagt till några frågor av mer allmän karaktär, det tar väl ett tag innan strukturen är klar. Egentligen passar detta allra bäst att göra i Google Wave, i avvaktan på att det får s
Tanken är att det blir massor av länkar men också förklarande text. Jag har lagt till några frågor av mer allmän karaktär, det tar väl ett tag innan strukturen är klar. Egentligen passar detta allra bäst att göra i Google Wave, i avvaktan på att det får s
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:46Bruses sadelskola, eventuellt redigerad i någon omfattning.
Bruses sadelskola, eventuellt redigerad i någon omfattning.
Quote from Rasmus Olsson on 25 March 2010, 13:49åberg! hör av dig till mig via pm, om du tycker det är nåt jag bör ändra. Vill gärna att den är så bra som möjligt.
åberg! hör av dig till mig via pm, om du tycker det är nåt jag bör ändra. Vill gärna att den är så bra som möjligt.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:53Vill bara komma med ett inlägg och tala om hur mycket jag tycker om det här förslaget. Jag är total nybörjare och har garanterat ställt alla de där frågorna redan, så strålande initiativ mao 🙂
Vill bara komma med ett inlägg och tala om hur mycket jag tycker om det här förslaget. Jag är total nybörjare och har garanterat ställt alla de där frågorna redan, så strålande initiativ mao 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 25 March 2010, 14:22Camilla, kom gärna med de frågor du som nybörjare har, som vi andra glömt. Då vet vi vad som behövs.
Camilla, kom gärna med de frågor du som nybörjare har, som vi andra glömt. Då vet vi vad som behövs.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 14:27Jepp, ska fundera på det och se vilka frågor som tillkommit ikväll när jag har tid att sätta mig och skriva in.
Jepp, ska fundera på det och se vilka frågor som tillkommit ikväll när jag har tid att sätta mig och skriva in.
Quote from ellen olsson on 25 March 2010, 15:46Bra upplägg. Jag snor nog upplägget till några andra grupper. 🙂
Bra upplägg. Jag snor nog upplägget till några andra grupper. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 16:07Jeg fatter ikke grunden til dette forslag.
Det som gjør Funbeat til et LEVENDE og interesant forun er alle innleg som kommer. Det er stadig nye spørsmål og innlegg, mange stilt før, og mange nye.
Og det er slik det skal være når det kommer nye medlemmer
Jeg fatter ikke grunden til dette forslag.
Det som gjør Funbeat til et LEVENDE og interesant forun er alle innleg som kommer. Det er stadig nye spørsmål og innlegg, mange stilt før, og mange nye.
Og det er slik det skal være når det kommer nye medlemmer