Quote from Guest on 14 June 2010, 20:21Jag är en nybliven joggare. Jag håller nu på och laddar för tjejmilen. Sprang ett lokalt lopp med jobbet och älskade det, det var 6,3 km och nu tränar jag då för att klara en mil i september.
Eftersom att jag inte har någon att träna med så kunde en kloc
Jag är en nybliven joggare. Jag håller nu på och laddar för tjejmilen. Sprang ett lokalt lopp med jobbet och älskade det, det var 6,3 km och nu tränar jag då för att klara en mil i september.
Eftersom att jag inte har någon att träna med så kunde en kloc
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 20:31För några månader köpte jag en Garmin 305. Hade en enklare pulsklocka tidigare. Nu kan jag se hur långt jag springer, hur fort jag springer och få ut en hel del ytterligare information. Är supernöjd!! Har ingen erfarenhet av andra GPS-klockor, dock... Möj
För några månader köpte jag en Garmin 305. Hade en enklare pulsklocka tidigare. Nu kan jag se hur långt jag springer, hur fort jag springer och få ut en hel del ytterligare information. Är supernöjd!! Har ingen erfarenhet av andra GPS-klockor, dock... Möj
Quote from Ewa Sandberg on 14 June 2010, 20:48Hm.. när jag läser om Garmin 305 så har den också GPS.. men jag kan ha fel..
Tänkte inte på vikten... kanske borde jag titta på en i verkligheten först.
Så tycker jag att den (305) känns lite dyr.
Hm.. när jag läser om Garmin 305 så har den också GPS.. men jag kan ha fel..
Tänkte inte på vikten... kanske borde jag titta på en i verkligheten först.
Så tycker jag att den (305) känns lite dyr.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:01Här kan du köpa den till bra pris:
http://www.amazon.com/gp/product/B000CSWCQA?ie=UTF8&tag=defaultstm-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B000CSWCQA
Ja, den har GPS.
Här kan du köpa den till bra pris:
Ja, den har GPS.
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 21:20En FR60 med footpod blir väl ungefär lika dyr som en FR305. Använder nu själv en FR305 och är helnöjd hade tidigare en pulsklocka med footpod och jag är verkligen glad att slippa den.
Att tänka på är att en GPS-klocka inte kan logga hur du springer om du
En FR60 med footpod blir väl ungefär lika dyr som en FR305. Använder nu själv en FR305 och är helnöjd hade tidigare en pulsklocka med footpod och jag är verkligen glad att slippa den.
Att tänka på är att en GPS-klocka inte kan logga hur du springer om du
Quote from Ewa Sandberg on 15 June 2010, 07:20Tack för tipset om vart jag kan köpa den lite billigare.
FR60 hittar jag för dyrast för 1700 och billigast för 1315... men... jag kanske ska titta mer på 305 istället då, eftersom fler och fler säger sig inte gilla footpod.
Men... du säger att den inte
Tack för tipset om vart jag kan köpa den lite billigare.
FR60 hittar jag för dyrast för 1700 och billigast för 1315... men... jag kanske ska titta mer på 305 istället då, eftersom fler och fler säger sig inte gilla footpod.
Men... du säger att den inte
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 07:31Du kan inte få ut hastighet via klockan om du springer på löpband, eftersom den mäter sträckan med GPS och då kan du inte få ut hastigheten. Du rör ju dig egentligen inte så om du har tur och den kan hitta satelliterna inomhus så registrerar de ingen röre
Du kan inte få ut hastighet via klockan om du springer på löpband, eftersom den mäter sträckan med GPS och då kan du inte få ut hastigheten. Du rör ju dig egentligen inte så om du har tur och den kan hitta satelliterna inomhus så registrerar de ingen röre
Quote from Ewa Sandberg on 15 June 2010, 09:49Tack för dina tålmodiga svar.. nu är jag lite klokare. Får nog ge mig ut i en butik och titta och sedan känna efter vad jag vill ha.
Tack för dina tålmodiga svar.. nu är jag lite klokare. Får nog ge mig ut i en butik och titta och sedan känna efter vad jag vill ha.
Quote from Funbeat user on 15 June 2010, 16:31Vill du ha längre batteritid, så kan den nya garmin FR110, passa bra. ca 3 veckors standbytid, och 8tim aktivt användande. Aningen dyrare, men mycket nättare, och bättre batteritid!
Vill du ha längre batteritid, så kan den nya garmin FR110, passa bra. ca 3 veckors standbytid, och 8tim aktivt användande. Aningen dyrare, men mycket nättare, och bättre batteritid!