Quote from Guest on 2 September 2010, 13:35Efter att ha provat på Sthlm Triathlon nyss så tyckte jag att det var riktigt skojj och funderar på att gå med någon klubb för att träna under vintern. Har läst ingeom websidorna men kan inte bestämma mig. Vad är skillnaden på SCT och SPIF Tri? Det finns
Efter att ha provat på Sthlm Triathlon nyss så tyckte jag att det var riktigt skojj och funderar på att gå med någon klubb för att träna under vintern. Har läst ingeom websidorna men kan inte bestämma mig. Vad är skillnaden på SCT och SPIF Tri? Det finns
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 13:45väsby ss triathlon www.vss.se/triathlon
anledningen att det finns flera klubbar är geografiska lägen samt att både SPIF & SCT har många medlemmar vardera.
väsby ss triathlon http://www.vss.se/triathlon
anledningen att det finns flera klubbar är geografiska lägen samt att både SPIF & SCT har många medlemmar vardera.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 13:48Du har Lidingö Triathlon också. Men bor du norr om stan och vill ha bra simträning ska du haka på Väsby.
/Sanna (själv SPIFare 🙂 )
Du har Lidingö Triathlon också. Men bor du norr om stan och vill ha bra simträning ska du haka på Väsby.
/Sanna (själv SPIFare 🙂 )
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 14:04instämmer med Sanna..... inte ett dugg partisk 🙂
instämmer med Sanna..... inte ett dugg partisk 🙂
Quote from Elias Engqvist on 2 September 2010, 14:23Jag hörde att SCT inte tar in fler för att dom redan är så många!
Vi har det trevligt i SPIF iaf kan jag säga
Jag hörde att SCT inte tar in fler för att dom redan är så många!
Vi har det trevligt i SPIF iaf kan jag säga
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 15:35Vi har det väldigt trevligt i SPIF och såklart är du välkommen till oss! Jag bara föreslog Väsby med tanke på logistiken. Att Väsby sedan är en väldigt trevlig klubb också gör saken inte sämre. 🙂
Vi har det väldigt trevligt i SPIF och såklart är du välkommen till oss! Jag bara föreslog Väsby med tanke på logistiken. Att Väsby sedan är en väldigt trevlig klubb också gör saken inte sämre. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 21:39David, du är hjärtligt välkommen till oss i Väsby 😉
David, du är hjärtligt välkommen till oss i Väsby 😉
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 00:32Väsby är en guld klubb, bra support och kompetenta simtränare,,,,,,,,,,
Inte ett dugg partisk......
Väsby är en guld klubb, bra support och kompetenta simtränare,,,,,,,,,,
Inte ett dugg partisk......
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 10:15Framför allt har vi ju tomten! Vilken annan klubb har en så cool och så berest maskot som Väsbys syratomte?
Framför allt har vi ju tomten! Vilken annan klubb har en så cool och så berest maskot som Väsbys syratomte?