Quote from Guest on 19 December 2010, 11:52Jag letar nu efter nya tävlingshjul till min Tempocykel. Framförallt ska dom användas till triathlon både på sprint och ironman distanser (Kalmar). De som jag har hört gott om och fastnat för, som jag även tycker ligger i en lagom prisklass är:
+ HED Jet
Jag letar nu efter nya tävlingshjul till min Tempocykel. Framförallt ska dom användas till triathlon både på sprint och ironman distanser (Kalmar). De som jag har hört gott om och fastnat för, som jag även tycker ligger i en lagom prisklass är:
+ HED Jet
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 12:02Varför inte ett par pitpro hjul? Dom är både prisvärda och lätta
http://bikes.pitpro.se/index.php?option=com_content&view=article&id=104&Itemid=100007
Varför inte ett par pitpro hjul? Dom är både prisvärda och lätta
http://bikes.pitpro.se/index.php?option=com_content&view=article&id=104&Itemid=100007
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 19:30Det var bara för tubdäck tyvärr. Jag är ute efter kanttrådshjul.
Det var bara för tubdäck tyvärr. Jag är ute efter kanttrådshjul.
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 06:42Pitprohjulen var ju hemskt billiga, hade ju blivit perfekta träningshjul med tävlingsmöjlighet. Men som ovan, skulle jag vilja ha kanttråd på träningshjul isf.
Pitprohjulen var ju hemskt billiga, hade ju blivit perfekta träningshjul med tävlingsmöjlighet. Men som ovan, skulle jag vilja ha kanttråd på träningshjul isf.
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 09:05jo men det verkar som dom är slut.. jag tänkte beställa, men icke..
jo men det verkar som dom är slut.. jag tänkte beställa, men icke..
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 21:58Jag vet var det finns mängder med hjul...
Jag vet var det finns mängder med hjul...
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 22:05CykelCity har massor av hjul.
CykelCity har massor av hjul.
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 22:36Det kanske inte är intressant för en som måste bli av med 14 000 kronor, men Planet X har en del hjul till toklåga priser fram till nyår (då högerregimen där borta höjer momsen).
(Man kan också få en SRAM RED-grupp för kompispris, med en ruskigt bra cykel
Det kanske inte är intressant för en som måste bli av med 14 000 kronor, men Planet X har en del hjul till toklåga priser fram till nyår (då högerregimen där borta höjer momsen).
(Man kan också få en SRAM RED-grupp för kompispris, med en ruskigt bra cykel