Quote from Guest on 6 July 2012, 17:36Loppet är på 14,5 km och startar i Ortisei/St. Ulrich på 1.236 möh och målet är vid toppstationen vid Seceda 2.457 möh. Strax innan mål passeras toppen på Seceda 2.518 möh. Maxtiden är 2.30 timmar och du måste ha fyllt 18 år för att få starta.
1:a uppla
Loppet är på 14,5 km och startar i Ortisei/St. Ulrich på 1.236 möh och målet är vid toppstationen vid Seceda 2.457 möh. Strax innan mål passeras toppen på Seceda 2.518 möh. Maxtiden är 2.30 timmar och du måste ha fyllt 18 år för att få starta.
1:a uppla
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2012, 17:46Där har jag varit - vore kul o springa nån gång - i år går inte dock!
Där har jag varit - vore kul o springa nån gång - i år går inte dock!
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 17:55Jag har just varit där på semester och fick se en info-broschyr om loppet, det är så vackert där men jag vet inte om jag kommer att klara av det. Tror att det bara är någon ynka mm utför;) Fast jag har lite dåliga minnen från kabinbanan ner från Seceda så
Jag har just varit där på semester och fick se en info-broschyr om loppet, det är så vackert där men jag vet inte om jag kommer att klara av det. Tror att det bara är någon ynka mm utför;) Fast jag har lite dåliga minnen från kabinbanan ner från Seceda så