Quote from Guest on 20 October 2009, 20:43http://ckvalhall.se/tavling/2009/doc/ckvalhall_valhallcrossen_2009_inbjudan.pdf
Lördagen den 31 oktober bjuder cykelklubben Valhall in till cykelfest! Kom till
Kärsögården på Kärsö för att se Sveriges bästa cykelcross cyklister göra upp om
viktiga plac
http://ckvalhall.se/tavling/2009/doc/ckvalhall_valhallcrossen_2009_inbjudan.pdf
Lördagen den 31 oktober bjuder cykelklubben Valhall in till cykelfest! Kom till
Kärsögården på Kärsö för att se Sveriges bästa cykelcross cyklister göra upp om
viktiga plac
Quote from ellen olsson on 20 October 2009, 20:53Det krockar tyvärr med Finalloppet så jag väntar med min CX-premiär...
Det krockar tyvärr med Finalloppet så jag väntar med min CX-premiär...
Quote from Charlotte Skoglund on 29 October 2009, 18:34wow det var verkligen drag i den här tråden (H)
får ju hoppas att det blir sköjjigare till helgen
hoppas att jag håller mig på benen lite bättre denna tävling....
wow det var verkligen drag i den här tråden (H)
får ju hoppas att det blir sköjjigare till helgen
hoppas att jag håller mig på benen lite bättre denna tävling....
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 22:31hmm hade så gärna belade göra en cx tävling i år......
kanske...
hmm hade så gärna belade göra en cx tävling i år......
kanske...
Quote from Charlotte Skoglund on 2 November 2009, 19:31jag lovar det var f....n så skojj!!!!!
det räcker inte det är helt otroligt skojj....bara att kolla i den här länken för att bli inspirerad över banan o sanden gräset svetten gemenskapen........ja helt enkelt allt...
var bara blött underlag o mängder a
jag lovar det var f....n så skojj!!!!!
det räcker inte det är helt otroligt skojj....
bara att kolla i den här länken för att bli inspirerad över banan o sanden gräset svetten gemenskapen........ja helt enkelt allt...
var bara blött underlag o mängder a
Quote from Charlotte Skoglund on 3 November 2009, 23:18http://www.youtube.com/watch?v=qyy7rED8StA
precis så kul var det
precis så kul var det
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 19:47fantastik! och 13:e plats? inte dåligt, grattis Kalle
Tycker CX ser ute hur kul som helst, men säknar lite mer info om hur det går till, mera prastiska detailjer för oss som är ny
fantastik! och 13:e plats? inte dåligt, grattis Kalle
Tycker CX ser ute hur kul som helst, men säknar lite mer info om hur det går till, mera prastiska detailjer för oss som är ny
Quote from Charlotte Skoglund on 5 November 2009, 20:43nja jag är ju knappast erfaren vad det gäller cx har ju bara kört 2 tävlingar..körde bägge som veteran. det är två tävlingar kvar i CX- cupen för iår.
planerar att köra den som är i Mölndal CK, Göteborg - Allecrossen 15 Novdet går en till helgen i Lidk
nja jag är ju knappast erfaren vad det gäller cx har ju bara kört 2 tävlingar..körde bägge som veteran. det är två tävlingar kvar i CX- cupen för iår.
planerar att köra den som är i Mölndal CK, Göteborg - Allecrossen 15 Nov
det går en till helgen i Lidk
Quote from ellen olsson on 5 November 2009, 23:18Det är förvisso vi i MCK som arrangerar Allecrossen men den går i Alingsås.
Det är förvisso vi i MCK som arrangerar Allecrossen men den går i Alingsås.
Quote from Charlotte Skoglund on 5 November 2009, 23:50klippte bara rakt av.....
men det är la söderöver hur som 😀
klippte bara rakt av.....
men det är la söderöver hur som 😀