Quote from Guest on 15 February 2012, 10:47Jag slogs nyss av ett plötsligt sug att dra ett par längder i vatten. Dock vet jag med mig av erfarenhet att simhallar kan vara närmast groteskt fulla på folk vid vissa tidpunkter på dagen.
Jag hade tänkt att ta mig an Valhallabadet här i Göteborg, och un
Jag slogs nyss av ett plötsligt sug att dra ett par längder i vatten. Dock vet jag med mig av erfarenhet att simhallar kan vara närmast groteskt fulla på folk vid vissa tidpunkter på dagen.
Jag hade tänkt att ta mig an Valhallabadet här i Göteborg, och un
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 10:579-11 & 13-16 ungefär.
9-11 & 13-16 ungefär.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 11:01Tusen tack!
Tusen tack!
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 14:22Sportlov denna veckan. Då är det väl mycket folk oavsett tid på dagen...
Sportlov denna veckan. Då är det väl mycket folk oavsett tid på dagen...
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 14:34Jo Peter, det var precis samma slutsats jag drog ungefär andetaget efter att jag publicerade min fråga.
Sheisse.
Jag får väl helt enkelt vänta ut sportlovet och hoppa i plurret nästa vecka.
Jo Peter, det var precis samma slutsats jag drog ungefär andetaget efter att jag publicerade min fråga.
Sheisse.
Jag får väl helt enkelt vänta ut sportlovet och hoppa i plurret nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 16:26Tvärsom snarare, sportlov = inga skolklasser i badet (men lite mer barn i hoppbassängen och lilla). Idag vid 13 fick man egen bana i Valhalla.
Tvärsom snarare, sportlov = inga skolklasser i badet (men lite mer barn i hoppbassängen och lilla). Idag vid 13 fick man egen bana i Valhalla.
Quote from Funbeat user on 15 February 2012, 20:19Hoppsan:-)
Något år var jag i Askims simhall på sportlovet. Då fick man inte plats...
Hoppsan:-)
Något år var jag i Askims simhall på sportlovet. Då fick man inte plats...