Quote from Guest on 31 March 2010, 16:5416km, men antagligen även kortare distanser med start längs banan, stavgångsklass och knatterace precis som förra året.
http://www.formhuset.se/valloxenx.asp
16km, men antagligen även kortare distanser med start längs banan, stavgångsklass och knatterace precis som förra året.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 17:04Nu verkar hemsidan ha updaterats med årets info också (t+)
Nu verkar hemsidan ha updaterats med årets info också (t+)
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:21Välkomna till motionsloppet för alla. En fin tradition i årets allra vackraste tid.
DISTANSER & KLASSER:
16 kilometer (runt hela sjön Valloxen) Löp, dam & herr samt lag
8 kilometer (runt halva sjön, start längs banan) Löp dam & herr samt lag
5 kilomete
Välkomna till motionsloppet för alla. En fin tradition i årets allra vackraste tid.
DISTANSER & KLASSER:
16 kilometer (runt hela sjön Valloxen) Löp, dam & herr samt lag
8 kilometer (runt halva sjön, start längs banan) Löp dam & herr samt lag
5 kilomete
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 14:09Nu är jag anmäld til 16 km och då jag dessutom är Knivstabo så känns det extra bra att stödja sådana trevliga arrangemang genom att tävla!
Nu är jag anmäld til 16 km och då jag dessutom är Knivstabo så känns det extra bra att stödja sådana trevliga arrangemang genom att tävla!
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:44Vad skoj det var idag, men varmt 🙂 Jag passade på o dricka vatten vid varje kontroll.
Jag träffade iaf en person här i från! Ultralöparen Jonas Wengberg som tagit sig ända från Enköping fick jag tillfälle att prata lite med. Vad tyckte du om loppet?
Vad skoj det var idag, men varmt 🙂 Jag passade på o dricka vatten vid varje kontroll.
Jag träffade iaf en person här i från! Ultralöparen Jonas Wengberg som tagit sig ända från Enköping fick jag tillfälle att prata lite med. Vad tyckte du om loppet?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 00:29Jag var med i 8kms klassen....sjukt mycket mygg vid starten....Märktes att man kommit norr ut 😉
Jag var med i 8kms klassen....sjukt mycket mygg vid starten....Märktes att man kommit norr ut 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 00:34haha, va? mygg? jag märkte inte en enda idag i Knivsta, men det kanske var mycket mygg just där du startade vid andra sidan sjön. Kan tänka mig att det är en del där när man står still innan starten. När jag var ut till Björklinge (2 mil norr om uppsala)
haha, va? mygg? jag märkte inte en enda idag i Knivsta, men det kanske var mycket mygg just där du startade vid andra sidan sjön. Kan tänka mig att det är en del där när man står still innan starten. När jag var ut till Björklinge (2 mil norr om uppsala)
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 09:05Några mygg såg jag inte till. Däremot var det årets varmaste pass hitills. Var tvungen att slå av på farten efter 8 för att orka med i värmen.
Några mygg såg jag inte till. Däremot var det årets varmaste pass hitills. Var tvungen att slå av på farten efter 8 för att orka med i värmen.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 14:01Jag sprang för första gången sedan 1992, och det kändes ungefär som då förutom att man sprang åt andra hållet på den tiden. Kände mig inte helt pigg i benen efter alla långpass den senaste månaden, men tog mig ändå i mål på en hyfsad tid, 1:07:31.
Och mot
Jag sprang för första gången sedan 1992, och det kändes ungefär som då förutom att man sprang åt andra hållet på den tiden. Kände mig inte helt pigg i benen efter alla långpass den senaste månaden, men tog mig ändå i mål på en hyfsad tid, 1:07:31.
Och mot