Quote from Guest on 2 April 2010, 15:54Har startat att ladda för sommarens vandringar och skall gå delar av Upplandsleden, Satt och kollade om någon annan gått leden och lagt upp den och det var omöjligt att navigera bland rundorna. Idag finns cykling, paddling, löpning.....
En Vandring och T
Har startat att ladda för sommarens vandringar och skall gå delar av Upplandsleden, Satt och kollade om någon annan gått leden och lagt upp den och det var omöjligt att navigera bland rundorna. Idag finns cykling, paddling, löpning.....
En Vandring och T
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 16:04Ja, bra idé. Det är mycket synd att det inte finns fler kategorier att söka på.
Ja, bra idé. Det är mycket synd att det inte finns fler kategorier att söka på.
Quote from Jan Lundquist on 2 April 2010, 20:26Varför ska rundorna kategoriseras? En löprunda kan gå lika bra att både cykla och vandra efter. Det enda man möjligen ska sortera ut är de som går på vatten. Simning och segling t ex.
Varför ska rundorna kategoriseras? En löprunda kan gå lika bra att både cykla och vandra efter. Det enda man möjligen ska sortera ut är de som går på vatten. Simning och segling t ex.
Quote from Elias Engqvist on 3 April 2010, 22:43Lätt att sortera ut de som går på vatten: Jesus...
Lätt att sortera ut de som går på vatten: Jesus...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 02:18Petrus gick en kort promenad också.
Petrus gick en kort promenad också.
Quote from Panama B on 4 April 2010, 15:05Varför kategoriseras?
Svar: För att hitta lättareDet finns en tanke med att bibliotek inte bara lägger alla böcker i en stor hög på golvet.
Varför kategoriseras?
Svar: För att hitta lättare
Det finns en tanke med att bibliotek inte bara lägger alla böcker i en stor hög på golvet.
Quote from Jan Lundquist on 4 April 2010, 16:30Jag tycker ändå att de flesta rundor kan brukas på olika sätt för många. Det som för mig är en lagom cykelrunda på 3 mil runt sjön vet jag att andra använder som löprunda. Var ska vi placera den? Eller ska vi ha två olika?
Jag kan tänka mig att det bästa
Jag tycker ändå att de flesta rundor kan brukas på olika sätt för många. Det som för mig är en lagom cykelrunda på 3 mil runt sjön vet jag att andra använder som löprunda. Var ska vi placera den? Eller ska vi ha två olika?
Jag kan tänka mig att det bästa
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 18:03Det är väl snarare så att sökfunktionen skulle behöva förbättras. Om jag söker på alla typer och "Upplandsleden" får jag för många träffa. Zoomar jag in på kartan verkar jag se samtliga rundor i Uppland.
Detta och av lite andra skäl har gjort att jag slu
Det är väl snarare så att sökfunktionen skulle behöva förbättras. Om jag söker på alla typer och "Upplandsleden" får jag för många träffa. Zoomar jag in på kartan verkar jag se samtliga rundor i Uppland.
Detta och av lite andra skäl har gjort att jag slu
Quote from Panama B on 4 April 2010, 18:39Re http://www.gpsies.com
Väldigt snabb site att visa rundor runt omkring, känns lite rörig men inte helt fel
Jag har börjat köra everytrail.com som kopplar ihop GPS spår med bilder och video(yourube). Den har snygg visning av bilder plus kan spela upp s
Väldigt snabb site att visa rundor runt omkring, känns lite rörig men inte helt fel
Jag har börjat köra everytrail.com som kopplar ihop GPS spår med bilder och video(yourube). Den har snygg visning av bilder plus kan spela upp s
Quote from Panama B on 4 April 2010, 23:17Appropå kartor och navigera så verkar Microsoft och Silverlight ge en skön navigering
http://www.microsoft.com/maps/isdk/silverlight/#MapControlInteractiveSdk.Tutorials.TutorialDefaultMap
Appropå kartor och navigera så verkar Microsoft och Silverlight ge en skön navigering