Quote from Guest on 19 February 2009, 16:47Undrar hur jag gör för att min vanligaste träning ska visas i den där cirkeln som många har? På min sida står det att ingen träning är registrerad trots att jag skriver in en i almanackan?
Undrar hur jag gör för att min vanligaste träning ska visas i den där cirkeln som många har? På min sida står det att ingen träning är registrerad trots att jag skriver in en i almanackan?
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 16:57Du har inte skrivit in tid på något av passen. Skulle kunna vara problemet.
Du har inte skrivit in tid på något av passen. Skulle kunna vara problemet.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 16:58Det är för att de inte står tidsangivelser på dina promenader.
Det är för att de inte står tidsangivelser på dina promenader.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 16:58EDIT: sist att svara
EDIT: sist att svara
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 17:44What they said 😀
What they said 😀
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 18:54Ref bilden så vad har du reggat..? Sparkningar, ta tag i grejor, suga tutte...:-)//Kjell.
Ref bilden så vad har du reggat..? Sparkningar, ta tag i grejor, suga tutte...:-)//Kjell.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:25Står till och med i den synliga "om mig" i trådens start ang bilden 😛
Står till och med i den synliga "om mig" i trådens start ang bilden 😛
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:28Försökte vara rolig....gör aldrig om det..?!:-(//Kjell.
Försökte vara rolig....gör aldrig om det..?!:-(//Kjell.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:46@Kjell: Jag tyckte du var rolig, i alla fall. (t+)
@Kjell: Jag tyckte du var rolig, i alla fall. (t+)
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 19:59Tack Johan...det värmde. Har ju annars bara fått skit idag...å så blir det väl i morgon me å så på lör.......Nähä ..nu djävlar börjar jag bli negativ/pessimistisk...edit...alla på funbeat älskar mig..//Kjell.:D
Tack Johan...det värmde. Har ju annars bara fått skit idag...å så blir det väl i morgon me å så på lör.......Nähä ..nu djävlar börjar jag bli negativ/pessimistisk...edit...alla på funbeat älskar mig..//Kjell.:D