Quote from Guest on 30 June 2010, 20:17Mycket varierande med knixig stig, fin stig, vandringsled, spångar, skogsväg, grusväg, och slutligen max 3% asfalt. Vi springer efter vackra västerdalsälven, inlandsbanan, genom många fäbodar, över broar, på spångar och över natursköna rullstensåsar.
Van
Mycket varierande med knixig stig, fin stig, vandringsled, spångar, skogsväg, grusväg, och slutligen max 3% asfalt. Vi springer efter vackra västerdalsälven, inlandsbanan, genom många fäbodar, över broar, på spångar och över natursköna rullstensåsar.
Van
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 20:27Någon från Stockholm som ska åka ner?
Någon från Stockholm som ska åka ner?
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 23:08Upp menar du väl? Jag ska dit! Årets höjdpunkt!
Upp menar du väl? Jag ska dit! Årets höjdpunkt!
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 00:07När man är uppväxt i Norrbotten så har det satt sig i ryggmärgen att så fort man ska någonstans så är det neråt.
När man är uppväxt i Norrbotten så har det satt sig i ryggmärgen att så fort man ska någonstans så är det neråt.
Quote from Funbeat user on 1 July 2010, 07:44Skulle gärna vara med.... men är i Davos på läger då, synd. Hoppas att det passar bättre nästa år.
Skulle gärna vara med.... men är i Davos på läger då, synd. Hoppas att det passar bättre nästa år.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 23:04Ett lopp som alla vi som var där lovordar! Men vars var Månkis-Kjelle?! DNS på honom.
Ett lopp som alla vi som var där lovordar! Men vars var Månkis-Kjelle?! DNS på honom.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 23:20Och varför har jag missat detta? Verkar helt fantastiskt
Och varför har jag missat detta? Verkar helt fantastiskt
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 23:23Lokalpressen rapporterar:
http://www.dt.se/nyheter/vansbro/article688805.ece
Lokalpressen rapporterar:
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 19:40Ja det är ju så där djävla typiskt som det bara kan bli...!?
Trolig bäckenbottens-förskjutning pga ovana arbetsställningar...(Måleri å häck-klippning å annan helvetisk sysselsättning....ja det där som kallas SEMESTER..). Känns naturligtvis idag betydligt
Ja det är ju så där djävla typiskt som det bara kan bli...!?
Trolig bäckenbottens-förskjutning pga ovana arbetsställningar...(Måleri å häck-klippning å annan helvetisk sysselsättning....ja det där som kallas SEMESTER..). Känns naturligtvis idag betydligt