Quote from Guest on 25 March 2007, 21:33När jag tittar på min träning i kalendern så har jag tappat procenten för vecka 13 (ja min v 13 startar idag söndag) och för v.12 och 11. Längre bakåt har jag med procenten. Var är procenten för dessa veckor?? Jag vill ha tillbaka procenten *saknar*.
När jag tittar på min träning i kalendern så har jag tappat procenten för vecka 13 (ja min v 13 startar idag söndag) och för v.12 och 11. Längre bakåt har jag med procenten. Var är procenten för dessa veckor?? Jag vill ha tillbaka procenten *saknar*.
Quote from Funbeat user on 25 March 2007, 21:43Har du kvar målet då?
När jag tittar i din kalender ser jag då procent iaf
Har du kvar målet då?
När jag tittar i din kalender ser jag då procent iaf
Quote from Camilla Höög on 25 March 2007, 22:59Allting ser rätt ut när jag tittar på dina mål och i din kalender...även för vecka 13.
Allting ser rätt ut när jag tittar på dina mål och i din kalender...även för vecka 13.
Quote from Magnus Gelang on 26 March 2007, 08:15Ja nu när jag kollar på min jobbdator ser jag procenten. Hmm, måste kolla hemma ikväll igen.
Ja nu när jag kollar på min jobbdator ser jag procenten. Hmm, måste kolla hemma ikväll igen.
Quote from Magnus Gelang on 26 March 2007, 08:16Men Anders. När jag tittar på din kalender ser jag inga procent för v. 10-12, men på v 9 syns det och på v 13. På Maries kalender finns procent för alla veckor ju. Vad konstigt.
Men du Marie,,,i din kalender hittar jag små söta siffror som är färgmarkera
Men Anders. När jag tittar på din kalender ser jag inga procent för v. 10-12, men på v 9 syns det och på v 13. På Maries kalender finns procent för alla veckor ju. Vad konstigt.
Men du Marie,,,i din kalender hittar jag små söta siffror som är färgmarkera
Quote from mårten jansson on 26 March 2007, 09:19Anders har inga procent där eftersom han under den perioden inte hade några veckomål. Maries söta små färgglada siffror är intensitetsmarkeringar enligt borgskalan, du hittar de alternativen under avancerade alternativ (eller vad där nu står) när du regis
Anders har inga procent där eftersom han under den perioden inte hade några veckomål. Maries söta små färgglada siffror är intensitetsmarkeringar enligt borgskalan, du hittar de alternativen under avancerade alternativ (eller vad där nu står) när du regis
Quote from Magnus Gelang on 26 March 2007, 09:41Tack Denize, nu slapp jag nyfikenheten 🙂
Aha så han hade inga mål där ok. Intensitetsskalan,,,nej sånt är för avancerat för mig 😀
Tack Denize, nu slapp jag nyfikenheten 🙂
Aha så han hade inga mål där ok. Intensitetsskalan,,,nej sånt är för avancerat för mig 😀
Quote from Camilla Höög on 26 March 2007, 10:28Jag har inte haft några veckomål sedan Öppet spår...bara månadsmål. Nya veckomål börjar idag inför Vätternrundan. Man får kolla på sidan "Mina mål" för att se vad som verkligen ligger aktivt.
Jag tyckte också att det där med intensitet blev för avancerat
Jag har inte haft några veckomål sedan Öppet spår...bara månadsmål. Nya veckomål börjar idag inför Vätternrundan. Man får kolla på sidan "Mina mål" för att se vad som verkligen ligger aktivt.
Jag tyckte också att det där med intensitet blev för avancerat
Quote from Magnus Gelang on 26 March 2007, 11:52Ja det var jättesött med olika färgmarkeringar. Trodde hon på nåt sätt hade fått till det att de betydde olika typer av träning eller nåt sånt 🙂
Ja det var jättesött med olika färgmarkeringar. Trodde hon på nåt sätt hade fått till det att de betydde olika typer av träning eller nåt sånt 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 12:46Hehe... Det är intensitet ja... 🙂 Fast inte alltid jag sätter ut sånt. Men det borde man kanske göra, verkligen uppskatta varje pass. 🙂 Eftersom att det går från att inte vara anstängande till att vara väldigt ansträngande. 🙂
Hehe... Det är intensitet ja... 🙂 Fast inte alltid jag sätter ut sånt. Men det borde man kanske göra, verkligen uppskatta varje pass. 🙂 Eftersom att det går från att inte vara anstängande till att vara väldigt ansträngande. 🙂