Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Drygt 4000 personer har deltagit och inspirerats i Min Utmaning här på FunBeat i år! Varje vecka har ungefär minst 1000 personer tränat tillräckligt mycket för att nå upp till veckomålet som krävs för att få delta i utlottningarna.

När det nu börjar bli

Seriöst?
Hur kan "Bostadsort" vara obligatorisk när enda alternativet är Stad (i varierande storlekar...)

Med stad kanske menas kommun? Än mer intressant är hur "Använder du någon träningsapp?" och "Vilken sportdryck väljer du oftast?" kan vara obligatoriska när man inte kan svara Nej, använder inte...!

hahaha, så långt kom jag inte ens då jag surnade till på amatörmässigheten/navelskåderiet i andra frågan! 😀

Min utmaning sponsrades ju av en tillverkare av sportdryck, så de kanske har en lite annorlunda syn på det där med träning. Jag använder bara sportdryck om jag ska göra något mer än ca 2 timmar - annars duger vatten.

Träningsapp - nu för tiden blir det m

Jag fastnade på nån fråga jag också. Sen konstaterade jag att det var galet många frågor att svara på och att det fanns dåligt med alternativ.

Hälsningar
//Bor inte i Stockholm och dricker inte sportdryck

Jag tror inte att formulärmakarna ens känner till att Laisvall existerar. 😉

Ja, Per, man fick vara kreativ och använda "Annat", men en normal enkät innehåller ju ett nej-alternativ.
Skulle, som du säger, vara intressant att veta vad de ska ha bostadsortsinfon till. För riktad reklam eller så vore det kanske mer intressant med inf

Träningsapp:
Annat -> Ingen 🙂
Sportdryck:
Annat -> Vatten 🙂
Hur kan vi utveckla Min Utmaning att bli ännu bättre för dig?:
Barnvakt 🙂

...och jag kommer att fortsätta kommentera varje gång jag får chansen att jag aldrig fick det pris jag vann i utlottningen i början av året... och människorna (?) bakom Min utmaning går inte att komma i kontaktmed... så för egen del känns alltihop som fal

12