Quote from Guest on 20 October 2009, 06:28Raderas dom eller var tar dom vägen? Försökte för första gången i år hitta ett gammalt PM men det gick ju inte att klicka sig längre bak än sida 10... Hade varit bättre om gamla PM antingen inte deletades alternativt att man lätt kunde deleta ett gäng PM
Raderas dom eller var tar dom vägen? Försökte för första gången i år hitta ett gammalt PM men det gick ju inte att klicka sig längre bak än sida 10... Hade varit bättre om gamla PM antingen inte deletades alternativt att man lätt kunde deleta ett gäng PM
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 06:38Radera, så skall du finna.
Radera, så skall du finna.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 07:06Jepp, en smidigare raderafunktion för många inlägg på samma gång behövs definitivt. Nu är det ganska besvärligt.
Jepp, en smidigare raderafunktion för många inlägg på samma gång behövs definitivt. Nu är det ganska besvärligt.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 08:18Jaaaa! Jag raderar hela tiden, men det går ju i slowmotion. Bara att kunna markera flera och radera alla på en gång skulle vara GULD värt! 😀
Jaaaa! Jag raderar hela tiden, men det går ju i slowmotion. Bara att kunna markera flera och radera alla på en gång skulle vara GULD värt! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 20 October 2009, 09:20Dålig funktionalitet att det inte går att komma åt alla pm, utan man först måste radera typ 200 inlägg som tar en hel dag för att komma åt de äldsta. Och då är de nya borta. Opraktiskt.
Dålig funktionalitet att det inte går att komma åt alla pm, utan man först måste radera typ 200 inlägg som tar en hel dag för att komma åt de äldsta. Och då är de nya borta. Opraktiskt.
Quote from mårten jansson on 20 October 2009, 09:28Ja, jag skulle även vilja kunna dela in PMen i mappar/katerier, så det blev lättare att hitta rätt PM (Har inte det varit uppe tidigare?)
Ja, jag skulle även vilja kunna dela in PMen i mappar/katerier, så det blev lättare att hitta rätt PM (Har inte det varit uppe tidigare?)
Quote from Mikaela Lexén on 20 October 2009, 10:28Att kunna välja att sortera PM efter avsändare eller datum vore önskvärt
Att kunna välja att sortera PM efter avsändare eller datum vore önskvärt